wat vinden de dames van mannen in laarzen ?

  • wilco

    ik ben ook een man en ik heb nu al 4x boodschappen gedaan op 16cm hoge dunne naaldhakken met plateau van 4 cm en ik heb geen enkele reactie erop gehad.ik heb enkellaarsjes aan gehad met 16cm dunne naaldhakken en dezelfde hakken maar dan als knielaarzen en ik vind het heerlijk om gewoon buiten op zulke hoge dunne naaldhakken te kunnen lopen.mijn laarzen en ook schoenen met dezelfde hoge dunne naaldhakken heb ik van erogance

  • wilco

    moet wel zeggen dat ik daarbij altijd rood gelakte nagels heb en binnenkort acrylnagels die ik dan ook mooi rood kan lakken.

  • wilco

    moet wel zeggen dat ik daarbij altijd rood gelakte nagels heb en binnenkort acrylnagels die ik dan ook mooi rood kan lakken.

  • wilco

    als er iemand is die wel eens graag naar een supermarkt wil op hoge hakken maar niet durft mag die wel een keer met mij mee.ik zoek ook nog een travo die een slaafje zoek.reageer op startrekcrazy@live.nl   kom uit veenendaal

  • ron

    Ik ben ook een man die graag vrouwenlaarzen draagt. Ik heb de mazzel dat ik maat 39/40 heb dus alle laarzen aankan die er zijn. Ik durf er alleen niet mee buiten te lopen zoals veel van jullie dat wel doen. Ik vind het wel echt leuk om te lezen dat zoveel mannen ook laarzen dragen.

  • Frida

    Om op dameslaarzen buiten te lopen, je kan beginnen met een paar leuke platte enkellaarsjes. Platte hak of een laag hakje. Draag ze onder je lange broek. Stap er mee in de auto, rijd ermee naar een andere plaats en loop daar gewoon een keer door de winkelstraat. Niemand zal het opvallen maar JIJ weet dat je op dameslaarzen daar loopt. Je kan de volgende keer laarzen op hoge hakken nemen en in de schemering een eindje door een park gaan lopen of door een stille buitenwijk.

  • Frida

    De eerste keren dat ik op hoge hakken buiten kwam was met e3 hakken van mijn moeder aan en rijdend in haar auto. Op een parkeerplaats langs de snelweg stapte ik dan even uit en liep dan even op naaldhakken over de parking. Als je het eng vindt om met heel hoge hakken aan op je pedalen te trappen, draag dan ballerina's of wat lagere damesschoenen en doe je je (hak)laarzen aan voor je dan uitstapt. De adrenaline van de opwinding helpt je naar buiten en je zweeft op de vlinders in je buik op je hoge hakken bij het lopen.

  • Roger

    ron

    Ik ben ook een man die graag vrouwenlaarzen draagt. Ik heb de mazzel dat ik maat 39/40 heb dus alle laarzen aankan die er zijn. Ik durf er alleen niet mee buiten te lopen zoals veel van jullie dat wel doen. Ik vind het wel echt leuk om te lezen dat zoveel mannen ook laarzen dragen.

    Ha Ron, gaaf dat jij mazzel hebt om ieder paar laarzen te kunnen dragen. Zou willen dat mijn voeten een paar maten kleiner zouden zijn…. nu is de keuze toch wat beperkter (en vaak gelijk ook wat prijziger). Maar goed. Buiten lopen moet je gewoon een keer proberen en dan langzaam uitbouwen tot je voldoende vertrouwen in je eigen loop hebt dat de stukken wat langer kunnen worden. Het moet immers geen strompelen worden