wat vinden de dames van mannen in laarzen ?

  • Benito

    highstiletto

    Hello Johan

    Zelf heb ik ook verschillende lieslaarzen loop alleen binnenshuis eenmaal buitenshuis om naar een fetishavond te gaan

    op nieuwsjaardag had ik ze nog aan met mijn vriendin

    Hai Johan ik heel erg stoer dat je zo loopt op lieslaarzen

  • Benito

    Benito
    highstiletto

    Hello Johan

    Zelf heb ik ook verschillende lieslaarzen loop alleen binnenshuis eenmaal buitenshuis om naar een fetishavond te gaan

    op nieuwsjaardag had ik ze nog aan met mijn vriendin

    Hai Johan ik heel erg stoer dat je zo loopt op lieslaarzen

    Ik heb het ook een tijdje gehad laarzen en ik mis het eigenlijk wel een beetje heb jij een idee hoe ik nog een keer op laarzen kan lopen

  • Roger

    Toevallig vandaag weer eens op met mijn knielaarzen met 10cm naaldhak aan de Lidl binnengestapt.  Geen enkele reactie gehad. 

    zag wel meerdere mensen kijken (ik droeg ze namelijk over mijn jeans dus ze waren vrij opvallend). 

    mals je zelf normaal loopt alsof je het al jaren doet gaat het over het algemeen probleemloos is mijn ervaring.

  • Benito

    Roger

    Toevallig vandaag weer eens op met mijn knielaarzen met 10cm naaldhak aan de Lidl binnengestapt.  Geen enkele reactie gehad. 

    zag wel meerdere mensen kijken (ik droeg ze namelijk over mijn jeans dus ze waren vrij opvallend). 

    mals je zelf normaal loopt alsof je het al jaren doet gaat het over het algemeen probleemloos is mijn ervaring.

    Dat vind ik nou stoer van jou gewoon lopen

  • Roger

    Benito
    Roger

    Toevallig vandaag weer eens op met mijn knielaarzen met 10cm naaldhak aan de Lidl binnengestapt.  Geen enkele reactie gehad. 

    zag wel meerdere mensen kijken (ik droeg ze namelijk over mijn jeans dus ze waren vrij opvallend). 

    mals je zelf normaal loopt alsof je het al jaren doet gaat het over het algemeen probleemloos is mijn ervaring.

    Dat vind ik nou stoer van jou gewoon lopen

    Dank je. Het is ook niet vanzelfsprekend hoor. Geregeld komt het nog voor dat ik me voorneem om in het openbaar hooggehakt te lopen dat ik alsnog in de auto blijf zitten omdat ik het toch niet durf. Maar de keren dat ik wel de stap zet blijkt het achteraf toch wel mee te vallen.

  • Hakkenman

    Helemaal mee eens Roger

  • tv wendy

    Ik draag als man regelmatig laarzen met hakken onder mijn bootcut jeans, vaak blokhak 10 cm, draag er over straat en winkel, het geeft me een heerlijk gevoel,  als tv wendy draag ik naaldhakken laarzen pumps. hakken zeer hoog.

    draag er soms ook in hulst sexcinema en draag er daar ook op straat 

    hogehakken12@hotmail.com

  • Dirkje

    -

  • D

    Laarzen dragen is gewellig, vooral hoge lies laarzen die lekker strak om je been zit.

    Dragen buitenhuis heb ik de moed nog niet voor.

    Zelf heb ik maat 42, dus kan redelijke strakke laarzen vinden. Heb immers 6 laarzen nu.

    1 daarvan is Real Suede, die is echt lekker warm en zitten lekker strak om mijn benen.

    Elke avond heb ik deze aan, en vind het gewoon gewellig.

    Momenteel wacht ik al 3 weken met fijne gevoelens naar mijn volgende peperdure laarzen….

    Legacy Thigh boots van Tamara mellon. Zulke laarzen zocht ik al jaren. Dus nu moest ik mijn kans pakken met maat 42.

    Ga ik hier mee tever? Geen idee, Dit zijn wel mijn droom laarzen. Hoop dat ze heerlijk zitten, dan ga ik proberen om er mee na buiten te gaan, gewoon onder een broek.

  • highstiletto

    ik herkend mij in jouw verhaal D