wat vinden de dames van mannen in laarzen ?

  • Marcel

    Hallo 

    ik draag ook laarzen met naaldhakken. Mooi om te zien dat er meerdere mannen zijn die dit doen. Ik draag ze niet openbaar. Ook heb ik een paar pumps erg lekker. 

    Gr marcel

  • Maartje2

    Zou wel enkellaarsjes willen hebben, maar heb nog geen leuk model gevonden. Hoge laarzen vind ik niet echt netjes. Van mijn pumps geniet ik binnenshuis.

  • john

    ik draag in het weekend steeds dameslaarsjes met blokhak van 7 cm onder een kostuumEen blokhak staat niet mis bij een man,heb al veel positieve reakties gekregen dit moedigd aan om verder te gaan.

  • Hakkenman

    Ik draag ze wel op straat, meestal 10 cm onder een lange wijdere leren broek en meestal een handtas erbij. Dit trekt de aandacht weg van de hakken

  • casper

    ik vind laarzen ook echt godelijk heb net deze besteld  https://www.zalando.nl/evenandodd-overknee-laarzen-black-ev411a0fp-q11.html?wmc=CRM31_TMS_NL.ONL_MIX_NMT_TM009_009_190514.&psp=M-900-017-20000-1&cd084=img_item&cd085=&wt_cd=db57745d226d85f28c7a121178f50f9e&wt_t=1557820972&tm_hem=413ae68587b6c67f95fa43a1ebd0c892&tm_label=sub-uuid%3Db9c677e5-bca6-441f-bc68-1f7236755c83%26t-uuid%3D08bc02bf-bbb5-49c3-8731-792e40dba789 en heb ook nog een paar andere

    Alleen durf ze eigenlijk niet buiten te dragen maar zou het wel graag willen. Wat me ook echt geil lijkt om dit tijdens de sex aan te houden hmmmm

  • Hakkenman

    Casper, gewoon doen. Als jij je normaal gedraagt zullen ze misschien wel kijken maar niks zeggen. En anders is het maar zo. Ik trek me er niets van aan. En dat laatste wat jij wilt doe ik ook, geil

  • Imeda

    Ik ben zelf een 27 jarige man en heb een paar knielaarzen met dunne hak en enkellaarsjes met een dikkere hak. Ik draag ze enkel binnenshuis of heel af en toe ‘'s nachts buiten. Ik zou ze echt heel graag vaker willen dragen als er niet zo’n stigma op zou rusten.

  • Hakkenman

    Just do it. Doe ik ook, maar zelden reacties.

  • Benito

    Johan27
    Anonymous

    Ik vind dat erg gedurfd. Zelf heb ik een paar leren lieslaarzen met ee hak van 8 cm. Deze durf ik niet in het openbaar te dragen dus draag ik ze alleen thuis. Er is wat moed voor nodig om er mee over straat te gaan.

    Hallo zie je bericht wat al even geleden is, ben je nog steeds actief op het discussie forum, wil graagmijn laarzen fetish met je delen.

    Hoi johan27

    Ik heb ook laarzen gehad ik was ook bang om ze mee naar buiten nemen maar ik heb het wel gedaan ik nam ze mee naar het bos en daar liep ik rond

  • Benito

    Anonymous

    Ik vind dat erg gedurfd. Zelf heb ik een paar leren lieslaarzen met ee hak van 8 cm. Deze durf ik niet in het openbaar te dragen dus draag ik ze alleen thuis. Er is wat moed voor nodig om er mee over straat te gaan.

    Hoi wat je ook kan doen is naar het bos gaan en daar gaan lopen gewoon niet bang zijn