wat vinden de dames van mannen in laarzen ?

  • Viavai

    Ik ook..

    uit welke regio kom je overigens ? of heb je een mailadres ?

  • frank

    Hoi ViaVai,

    leuk om te lezen dat er meer mannen zijn die het prettig vinden om op hakken te lopen.

    Ik loop zelf graag op plateau's maar een enkellaarsje met blokhak is ook leuk.

    Ik kom zelf uit het zuiden van Limburg, maar ik weet Beurskens in Beek niet te vinden.

    Heb je misschien een adres voor me? Dan ga ik er toch eens een keer kijken.

    Ik heb zelf maat 43, dus dat moet toch wel lukken.

    Groeten,

    Frank.

  • Viavai

    Alles staat op http://www.beurskens-schoenmode.nl

  • frank

    Hoi Viavai,

    bedankt voor je reactie,

    zodra ik een keer in de buurt ben ga ik eens een kijkje nemen.

    Groeten,

    Frank.

  • laars

    Ik vind dat erg gedurfd. Zelf heb ik een paar leren lieslaarzen met ee hak van 8 cm. Deze durf ik niet in het openbaar te dragen dus draag ik ze alleen thuis. Er is wat moed voor nodig om er mee over straat te gaan.

  • Johan27

    Anonymous

    Ik vind dat erg gedurfd. Zelf heb ik een paar leren lieslaarzen met ee hak van 8 cm. Deze durf ik niet in het openbaar te dragen dus draag ik ze alleen thuis. Er is wat moed voor nodig om er mee over straat te gaan.

    Hallo zie je bericht wat al even geleden is, ben je nog steeds actief op het discussie forum, wil graagmijn laarzen fetish met je delen.

    Laarzenliefhebber
  • highstiletto

    Hello Johan

    Zelf heb ik ook verschillende lieslaarzen loop alleen binnenshuis eenmaal buitenshuis om naar een fetishavond te gaan

    op nieuwsjaardag had ik ze nog aan met mijn vriendin

  • highstiletto

    momenteel verkopen ik dijlaarzen gewoon teveel aan laarzen

  • high-heeled.men

    Wat de dames van mannen op hogehakken vinden is eigenlijk niet belangrijk, Het is belangrijker om je zelf de vraag te stellen wil ik zelf in het openbaar gezien worden op hogehakken. Ik als man loop regelmatig op hakken over straat, en er is nagenoeg niemand die om kijkt. En de mensen die om kijken dat zijn over het algemeen liefhebers van hogehakken.

    Hetro man die graag op hakken loopt
  • high-heeled.men

    Als je het nog niet durft of onwennig vindt probeer het dan eens op sneakers. 

    ​Neem maar eens een kijkje op de volgende website. 

    https://www.chamaripashoes.com/de/height-increasing-sports-shoes-men-taller-shoes-outdoor-casual-elevator-shoes-7-cm-2-76-inches.html

    Hetro man die graag op hakken loopt