wat vinden de dames van mannen in laarzen ?

  • Viavai

    Ik draag zelf regelmatig moderne dameslaarzen (blokhak, beetje vierkante neus) in het openbaar. maar krijg er weinig reakties op. Wat vinden de dames (en heren ook trouwens) van mannen die dezelfde laarzen als vrouwen dragen ?

  • frans

    Ik moet zeggen dat het best wel modern staat als een man laarzen draagt met een vierkante neus en blokhak. ik draag het zelf ook en krijg net als jij geen reactie dat kan ook betekenen dat het niet opvalt wat een geruststelling kan zijn.

    ik vind het nog steeds raar dat alleen vrouwebn op hakken mogen lopen terwijl in de loop van eeuwen ook mannen gewoon in het openbaar op hakken konden lopen.

    Volgens de media zijn we een tolerant land maar daar zie je weinig van terug als je in onze situatie zit.

  • Viavai

    Kijk, ik wist wel dat ik niet de enige was… :-)

    Draag je ze vaak ? En zo te zien hebben we het over dezelfde laarzen.

  • Jan(neke)

    ook ik draag soms op straat onder mannenkleding enkellaarsjes maar dan toch wel van een model dat het “net” niet opvalt.

    Ben zelf ook gek op knielaarzen en draag die thuis dan ook vaak.

    Welke maat laarzen heb jij Viavai ?

  • Viavai

    Maatje 45/46 en heb enkel, kuit en knielaarzen… (van Viavai)…

  • frans

    ja ik draag ze vaak de hak is 9 cm hoog en de kleur is lichtbruin suede.

  • Viavai

    Ik heb zwarte enkellaarsjes met een hak van 6 cm en zwarte knielaarzen met een hak van 8 cm. Waar kom je vandaan ?

  • Jan(neke)

    zelf heb ik maat 43/44. waar koop je je ViaVai laarzen?

    Zelf heb ik ze gekocht bij Van Leeuwen in Hilversum.

  • Viavai

    De mijne komen bij Calandschoen in Rotterdam en Beurskens in Beek (L) vandaan. Beide zaken hebben zeeeeer ruime keus.

  • Jan(neke)

    ViaVai, pas je de dameslaarzen ook in de winkel ?

    Zelf doe ik dat wel.