wie durft er over laarzen fetish te praten?

  • Cees

    hoi Tonny

    uiteraard laat ik mn vrouw lezen wat wij hier schrijven, gister nog. Ze neemt het dan wel voor kennisgeving aan maar doet er niets mee, behoudens dat ze gisteravond laarzen heeft gepast die ze anders nooit aan zou doen ! ( mijn laarzen).

    vanochtend maakte ik hetzelfde mee in de supermartkt; overal laarzen om me heen, en als die vrouwen dan een spijkerbroek een beetje omgeslagen hebben zodat je een stukje laars ziet (!) fantaseer ik er altijd over hoe hoog de laars zou zijn, en wat ik ermee zou willen……. maar ja in een supermarkt ?

    Het zullen in de meeste gevallen geen te hoge laarzen zijn, maar je zou er maar een treffen !!!!

    als je je e mail adres zou willen geven vindt ik dat prima dan praat het misschien nog makkelijker.

    grtz Cees

  • tonny

    Cees, fantasties, ik praat graag op nivo over dit soort dingen,en het liefste ear to ear of face to face. hier is mijn hot mail: lekkere_laarzen@hotmail.com

    Ik heb er geen moeite mee om mijn fetish over het net te gooien, maar contact prive is altijd interressanter .

    gelaarste groetjes Ton

  • laars

    Hoi Cees,

    Net zoals jij kijk ik ook altijd of een vrouw laarzen aanheeft. Een vreemde afwijking misschien maar voor ons essentieel. Laarzen beheersen mijn leven en soms lijkt het wel een obsessie aan het worden. Naast genieten is het soms ook wel wat frustrerend. Een paar voorbeelden: Een vrouwelijke collega van mij, die bij mijn collega en mij op de kamer langs kwam, vroeg aan mijn collega hoe hij haar nieuwe laarzen vond. Waarom vraagt ze dat nou net aan hem en niet aan mij!

    In de trein gaan de dames met mooie laarzen net zo zitten dat ik hun laarzen niet kan zien. Ga zo mar door.

    Het lijkt me leuk om contact te houden met jullie. Mail me maar. Eventueel een ontmoeting lijkt me ook wel eens wat.

    Laars

  • tonny

    Laars, goeiemorgen,

    Ja, ik wil jullie allebei wel ontmoeten, hier is mijn hotmail: lekkere_laarzen@hotmail.com

    face to face babbelen is altijd leuk; doe ik al jaren met mijn maatje, die ook laarsfetish heeft.telefoonnrs doen we via de html

    groetjes ik schrijf morgen wel weer wat; ben nu moe

    doei Ton

  • mike

    Ik heb net zo als jullie ook deze gebeurtenissen meegmaakt maar dan niet met laarzen.

    Ik ben wel blij dat er over gesproken word want ja je zit er toch mee.

    Maar nu durf ik er voor uit te komen dat ik graag naar muiltjes en slippers kijk en ik heb ook dat van als ze geen muiltjes of slippers draagt dat ze dan minder interessant is.

    Maar goed ik zal jullie verder niet lastig vallen want dat ging niet over laarzen,dus deze fetish kan ik niet met jullie delen maar de verhalen komen mij als muiltjes fetish wel zeer bekend voor.

    Mike

  • tonny

    Mike, Wat een onzin, om te denken dat je ons lastigvalt; laarzen ,schoenen of slippers, van mijn part baggerklompen, in wezen komt het op het zelfde neer.

    ik heb deze topic niet opgezet, om met een natte mond naar elkaars fantasie te luisteren, maar om, voor mezelf sprekend, naar buiten te treden, en met elkaar te groeien. voor ons allen, OOK voor onze partners heel belangrijk, om te weten wat er in ons leeft. en hoe die behoefte van ons tot stand komt. Kijk Mike, je leeft maar een keer, en dat is toevallig wel NU. het is dus zaaks, om er het beste van te maken, het liefst met de partner, zodat je niet vreemd hoeft te gaan, om aan je behoefte te voldoen. Dus Mike voel je niet bezwaart en praat mee!!!

    groeten Ton

  • mike

    oke ton bedankt voor je bericht ik ben het ook met je eens maar ik dacht dat jullie het alleen maar over laarzen wilde hebben .

    En ja ik ben blij dat mijn partner zich hier ook in kan vinden eerst vond ze het wel vreemd maar nu begrijpt ze me wel en kijkt er niet vreemd meer vanop als ik met mijn plateau slippers in huis loop ik durf het buiten nog niet aan maar mischien dat ik het tooch volgende zomer maar probeer.

    Maar nu ik net als de rest merk dat ik niet de enigste ben word het al veel beter.

    Dank Mike

  • tonny

    fetish is een verrijking van je lustbeleving, zeker geen verarming, denk daaraan!

    je moet het alleen wel in goede banen leiden SAMEN

    doei Ton

  • tonny

    gisterenavond met mijn vrouw naar een verjaardag in een speeltuinculbhuis geweest

    onze vriendin was jarig. Mijn vrouw was in het leer, met een oaar stilletto's, met 17cm hoge hak. Ze vroeg of ik haar schoenen even vast wilde maken, zo war iederen bij was; wat een kick, als die hakken je zo even in de schoot geworpen worden!!! Er was ook een andere vrouw , die een paar laarzen had gekocht; plato met blok. Heel mooi, niets opwindends, maar toch…..

    Een vrouw met laarzen geeft toch een “powerfull aproach”. Wat ik het liefste zou zien is, als je bij vrienden op visite gaat, en je partner heeft laarzen aan ,en je hebt behoefte om op de grond aan haar voeten te zitten , je dat gewoon kunt doen, zonder dat iemand er raar over doet.Of dat de mannen lekker allemaal het zelfde doen op zo'n avond, zonder dat we allemaal likend op de vloer liggen(gniffel gniffel)

    groeten Ton

  • Robert

    Hallo Ton,

    hier mijn bijdrage.

    Een fetisch voor hoge hakken, waar komt het bij mij vandaan?

    Ik kroop als kleine jongen ook over de grond. Mijn moeder had in die tijd (ik praat nu

    over begin jaren 60) een paar vriendinnen die weleens op bezoek kwamen en dat ze dan

    gezellig zaten te kletsen aan tafel. We hadden een ronde tafel waar we als gezin van vader,

    moeder, broer en ik aan zaten te eten. De mode van toen was rokken en jurken met nylon

    kousen met jarretelles en pumps met naaldhakken. Op een middag dat ze er weer waren ben

    ik onder de tafel gekropen. Mensen wat had ik een mooi uitzicht! Ik kon zo onder de rokken

    kijken. Jarretelles, kousen en de schoenen van dichtbij. Toen ze later weer kwamen had ik

    onthouden wat ik had gezien en wilde ik weer onder de tafel! Nu werd ik tegengehouden door

    een van de dames en wat vond ik dat jammer zeg! Huilen natuurlijk.

    Later bemerkte ik rond de leeftijd van 12 jaar dat ik op meisjes in de klas viel die wat

    hogere hakken aanhadden.

    Tot op de dag van vandaag vind ik dat nog steeds mooi om te zien en Ton, aandoen voor de

    sex en in bed mag, maar ik zie ze liever lopen.En ik dan meewandelen, dan heb je het beeld

    en geluid. En dat meewandelen wil ik ook wel doen in m'n laarzen, ik heb een verzameling

    laarzen met blokhakken (omdat ik daar steviger op sta)

    Groeten, Rob