wie durft er over laarzen fetish te praten?

  • Hendrik

    Dat is jammer, dat is flink uit de buurt. Ik zou graag s kennis willen maken. Misschien kom ik volgend jaar augustus in de buurt vanwege een beurs.

    Hoewel mijn Avatar niet een foto van mij is heb ik wel zulke laarzen. Ze zijn echt super gaaf! Ik heb ze alleen in huis aan, ik durf niet zo naar buiten te gaan. Ik wil je wel een foto sturen van mijn laarzen.

  • Charlène

    Heb vandaag flink hoge plateau klomp/muiltjes ontvangen met joekels van hakken.

  • Hendrik

    Charlène

    Heb vandaag flink hoge plateau klomp/muiltjes ontvangen met joekels van hakken.

    Gaaf! Die wil ik ook wel eens zien!

    Hwbrander()ziggo.nl

  • Hendrik

    Charlène

    Heb vandaag flink hoge plateau klomp/muiltjes ontvangen met joekels van hakken.

    Ik ben erg benieuwd. Wil je mij een foto ervan sturen?

    Mail: hwbrander(at)Ziggo.nl

  • Roger

    Gelukkig is het laarzen seizoen weer begonnen. 

    Als ik een vrouw zie lopen is het eerste waar ik naar kijk wat voor schoenen ze aanheeft. het tikken van de hak kondigt ze meestal al wel aan.  Als het goeie hakken zijn kan ze al bijna niet meer stuk ????. En hoe hoger de hak hoe beter. Mannen met hakken kom ik helaas nooit tegen. Zelf draag ik ze wel geregeld (met een hoogte van 8-14cm).

  • Hendrik

    Ik zag gister nog een vrouw met laarzen met mooie hoge sleehakken. Dat is wel echt genieten.

  • Roger

    Hendrik

    Ik zag gister nog een vrouw met laarzen met mooie hoge sleehakken. Dat is wel echt genieten.

    Dat is het zeker.

  • peter

    Roger

    Gelukkig is het laarzen seizoen weer begonnen. 

    Als ik een vrouw zie lopen is het eerste waar ik naar kijk wat voor schoenen ze aanheeft. het tikken van de hak kondigt ze meestal al wel aan.  Als het goeie hakken zijn kan ze al bijna niet meer stuk ????. En hoe hoger de hak hoe beter. Mannen met hakken kom ik helaas nooit tegen. Zelf draag ik ze wel geregeld (met een hoogte van 8-14cm).

    Hallo Roger,

    Waar loop jij rond? Ik zou het wel willen zien. Ik ben man en draag ook hakken. dan kan je die van mij ook zien.

  • Roger

    peter
    Roger

    Gelukkig is het laarzen seizoen weer begonnen.  Als ik een vrouw zie lopen is het eerste waar ik naar kijk wat voor schoenen ze aanheeft. het tikken van de hak kondigt ze meestal al wel aan.  Als het goeie hakken zijn kan ze al bijna niet meer stuk ????. En hoe hoger de hak hoe beter. Mannen met hakken kom ik helaas nooit tegen. Zelf draag ik ze wel geregeld (met een hoogte van 8-14cm).

    Hallo Roger, Waar loop jij rond? Ik zou het wel willen zien. Ik ben man en draag ook hakken. dan kan je die van mij ook zien.

    Ik loop op diverse plaatsen rond op mijn hakken. Regio Rhenen/Veenendaal/Tiel en diverse andere als ik onderweg ben met de auto. 

  • wilco

    ik ga vaak met enkellaarsjes of knielaarzen met 16cm dunne naaldhakken en plataeu van 3cm en dan gewoon als man boodschappen halen en ook al zo bij de kapper geweest.ook met knielaarzen met panterprint aan gehad met boodschappen doen.altijd positieve reacties gehad