wie durft er over laarzen fetish te praten?

  • tonny

    Hallo laars, tuurlijk , welkom in “laarzen en schoenenland” . Als je ongetwijfeld de andere reacties hebt gelezen, zul je begrijpen dat we hier met z'n allen iets ongekends losweken van elkaar. Er wordt namelijk over ons “grote geheim” gepraat, zij het (nog) anoniem , met elkaar, dus de juiste mensen. Ik zou zeggen sluit je aan, lucht je hart, en je zult zien dat we met z'n allen op nivo toch vette lol kunnen hebben, en OOK wat van elkaar leren . Je (we) gaat alles in overzichtelijke proportie zien, in jezelf , een verrijking!!

    Fantasie. Hey Laars, wrijven alleen helpt niet, je moet er ook aan sniften, de geur van leer moet je als een ochtend croisssiantje in je neus komen! Het lekkerste zijn natte laarzen, alleen tja, zand tussen je tanden is ook niet alles! net ongewassen spinazie!!!

    wie volgt!!!

    groetjes ton (leuk he Ria)

  • ilvbts

    Zal ik dan ook maar?

    Hoewel ik het elders ook wel verteld heb hier ook maar een keer. Ik kick op vrouwen met laarzen. Liefst instap laarzen en hoe hoger hoe beter. Materiaal maakt mij niet zoveel uit. Maar hoe hoger de hak hoe sensueler. Van die zogenaamde ballet-boots hou ik niet en ook niet van veterlaarzen.

    Hoe kom ik er aan? Toen ik een jaar of 4 was, werd er kinderoppas geregeld: 2 zusjes die op een boederij woonde. Ze hadden daar ook een varkenstal die schoon gemaakt moest worden. En dat mochten de meisjes doen. Er was maar een paar rubberen laarzen die ze samen moesten delen. Het meisje met de kleinste voeten deed dan een oude doek of oude dwijl in de laarzen om er fatsoenlijk mee te lopen. Omdat het zomer was, had ze geen sokken of zo aan en stak dus gewoon haar blote voeten in die laarzen. Dit is iets wat me altijd is bij gebleven.

    Een paar jaar later kwam ik op een lagere school en had daar een sportief aangelegde juf. Dat was begin jaren 70, het laarzen tijdperk. Ze kwam naar school met kniehoge laarzen, zowel met en zonder hak. In de klas trok ze echter altijd haar laarzen uit en liep de rest van de dag op blote voeten door school. 'smiddags ging ze altijd voorlezen en had ze haar laarzen inmiddels weer aangetrokken. Waarom ze altijd blootvoets in haar laarzen stapte weet ik niet. Misschien omdat ze anders te klein waren. Je kon altijd goed de afdruk van haar kleine teen in het leer zien. Omdat ik altijd zo dicht bij haar zat, kon ik haar laarzen of voeten goed ruiken. Er zal altijd een aparte geur aan die ik niet kon en kan omschrijven. In die periode merkte ontdekte ik ook mastrubatie, Het nut of doel hiervan was ik niet van bewust. Maar het was een lekker gevoel en daarbij had ik altijd die blote voeten in die laarzen voor ogen. En zie daar mijn fetisch voor blote voeten in laarzen was geboren. Later combineerde ik dit beeld waar ik persoonlijk van gruwel en een soort tik van mij: plakkerig vuil in je schoenen of aan je sokken. Deze combinatie van blote voeten in hoge laarzen met iets messy is het toppunt van mijn huidige fetish.

    Of ik er blij moet zijn weet ik niet. Het is soms een belemmering. Want hoe kom je aan een relatie waarin je dit mee kunt nemen?

    Misschien op dit forum een antwoord.Tot zover m'n verhaal.

    greetz.

    i love boots

  • laarzen

    Hallo allemaal, Ik ben net als jullie zoals zoveel mannen op en top laarzenfetishist, hierover wil ik ook mijn verhaal wel kwijt hoe mijn fetish voor leren laarzen is ontstaan. Ik was ongeveer 4 a 5 jaar oud toen ik een keer de laarzen van mijn moeder spelenderwijs heb aangetrokken (zwarte knie jaren 70 model).

    Het gevoel wat ik kreeg met het aantrekken en lopen op de laarzen is mij tot op de dag van vandaag nog bijgebleven, sinds toen hebben laarzen altijd een enorme aantrekkingskracht op mij gehad, zowel het dragen als het kijken naar gelaarsde vrouwen.

    Na die zwarte knielaarzen heeft mij moeder nog een paar witte knielaarzen gehad die ik zodra er niemand thuis was als vanzelf aantrok, dat is nu ongeveer 15 jaar terug. Mede door het internet ben ik erachter dat ik niet de enige ben die een voorliefde voor laarzen heeft. Sinds drie jaar draag ik regelmatig laarzen, ik heb nu twee paar, knie en overknie.

    Het is alleen jammer vindt ik dat mannen wel voor hun fetish voor laarzen uit durven komen en vrouwen niet of nauwelijks.

    Mijn fetish bestaat eigenlijk alleen uit het dragen en kijken, fantasieen heb ik niet of nauwelijks, een fantasie is wel zoals hier al beschreven een gelaarsde vrouw aan te spreken en aan haar laarzen te mogen ruiken/ strelen en likken, om daarna wilde seks te hebben uiteraard met haar laarzen aan. Deze vrouw ben ik helaas nog niet tegen gekomen (ik ben nog vrijgezel) maar wie weet.

    Mijn vraag is eigenlijk nog als jullie het je vrouw vertellen over je fetish, kan zij het dan gelijk begrijpen en accepteren?

    Ik hoop dat het nog eens volledig wordt geaccepteerd in deze maatschappij dat mannen vrouwen laarzen dragen.

    Groeten aan alle gelaarsde mannen en vrouwen.

  • tonny

    Hallo i love boots, Te gek, er praten er steeds meer, Zoad je elders gelezen hebt, begon het bij mij ook op m'n 5e. Ik was 9 jaar oud, en zat in de klas naast een meisje, Ellis. Dit meisje had ook laarzen aan, zwart leer. Onze tafels, stonden in een kring, dus we moesten over de tafels heen. Je begrijpt wel, ik ging dus als eerste zitten, omdat, als ze met haar benen over de tafel zwaaide,ik zo ging zitten, dat ze met haar laarzen of mijn arm, of soms m'n wang raakte! Ik liet ook heel vaak m'n gummetje onder haar tafel vallen, zodat ik wel onder de stoel moest zoeken,slim he! Ik denk dat dit soort scenario's wel voor ons allen bekend is.

    Ik was vanmiddag bij de bibliotheek, en een van de bibliothekaressen stond boeken in het rek te zetten, en je raadt het wel, ze had hooggehakte laarzen aan!!

    Ik ben op m'n hurken gaan zitten, om ineen oninterressant boek te kijken, of ik het wel wilde, met m'n hoofd op zo'n 50cm afstand ;je ziet, niks veranderd.

    Halllo Laarzen, Bedankt voor je reactie, ja jouw verhaal is ook heel bekend, je denkt dat je de enige bent, dat je gek bent, en dat er niemand is die je accepteert.

    Het tegendeel is waar!!!! Ze bent aan jezelf verplicht om het aan je eventuele toekomstige levenspartner te vertellen, want een fetish, is iets diep emotioneels, iets wat van je zelf is, wat bij jouw hoort, waar je niet omheen kunt. Ik kocht vroeger op dew zwarte markt in beverwijk laarzen , die ik aantrok, en me dan afrukte. Toen ik op m'n 33ste ging samenwonen, heb ik4 paar laarzen weggegooit, zo van“het gaat wel ovr, als ik weer normale sex heb”MIS MIS ik heb uit eindelijk gevraagd of ze haar pumps aan wilde doen, en gezegd, dat miij dat opwond.

    Ik heb zo na een paar keer haar hakken in mijn mond genomen, en ja ,dan heb je gesprekstof. Het punt is jongen, dat als je haar belazerd, jezelf daar ook in meesleept, en dat is heel stom!!!! Het is bovendien ook nog eens zo, dat de meeste vrouwen het steeds weer verplichte recht op en neer op zaterdagavond ook een keer zat zijn. Het zit heel dubbel in elkaar; vrouwen hebben het liefst in het dagelijks leven een sterke man, met ballen, zogezegd,maar als die zelfde man af en toe aan haar voeten komt liggen, krijgt zo'n vrouw ook een kriebel in haar buik, zonder zich direct een meesteres te voelen.

    dus, gewoon zeggen, en als meisjelief er niet voor te porren is, DOEI !!!!! Je zit alleen je zelf maar voor de gek te houden, als je denkt dat ze er wel een keer instapt

    Jongens, de discussie komt goed op gang; helpt elkaar, en het is nog “leer”zaam ook

    groetjes Ton

  • Cees

    hoi

    shitshitshit is de voetbal voor morgen afgelast ! Maar de vrijdagavond is nog jong dus wie weet !

    Ook bij mij begon mijn voorliefde voor laarzen al heel vroeg, ik weet mij nog te herinneren dat de moeder van een vriendje prachtige hooggehakte knielaarzen had.

    Bij hun thuis als zijn ouders er niet waren hebben ik mezelf wel eens afgetrokken op die laarzen, na ze gelikt, geroken, betast enz te hebben !

    Al die jaren is het zo gebleven en ik heb zelf ook een verzameling laarzen.

    Vanmiddag moest ik in Voorburg zijn, iets afleveren, wordt de deur geopend door een vrouwtje met prachtige laarzen aan, maar net toen ik een opmerking wilde maken kwam een collegaatje van haar, @!#$.

    Het is bij mij zo dat ik eerst kijk wat een vrouw aanheeft, laarzen of niet. Ze kan nog zo mooi zijn, geen laarzen, geen aandacht !

    Voor een gelaarsde vrouw zou ik bijna alles doen als ik maar aan haar laarzen mag komen !

    Klinkt stom, mijn schoonmoeder heeft een paar lage knielaarzen gekocht. Toen ik ze zag vroeg ik of ik ze mocht likken. Ze schrok maar zei ja, maar niet als ik ze aanheb (?) Ze trok ze uit en gaf de laars waarna ik die in haar bijzijn likte.

    Ze gaf toe dat ze het gek vond maar deed verder normaal.

    Toen ze laatst op vakantie waren heb ik de laarzen uit huis gehaald (we hebben een sleutel). Ik heb eraan geroken, mee geknuffeld, mee geslapen mee gevreeen, kortom een gouden tijd.

    Dit heb ik haar verteld en ze reageerde met : dat dacht ik al, als ik ze wegdoe krijg jij ze !

    Dat lijkt me heerlijk !

    De gedachte komt nu bij me op om straks lekker mijn laarzen (lieslaarzen met hoge hakken, uiteraard) aan te doen en mijn vrouw te bevelen ook laarzen aan te doen dan wordt het vast gezellig !

    Tot zover voor nu gelaarsde groetjes en tot gauw !!!!

    Cees

  • laarzen

    Hallo ik wil weer een reactie geven, het is inderdaad precies zoals je zegt tonny, ik heb heel lang gedacht dat ik inderdaad gek was. Het is heel frustrerend om vanaf kinds af aan tot nu (ik ben nu 28) rond te lopen met het idee dat je iets hebt wat niet hoort, helemaal idolaat zijn van vrouwenlaarzen.

    Daarom is het toch te gek dat wij toch allemaal zon beetje dezelfde gevoelens koesteren voor de laarzen en ook ongeveer allemaal hetzelfde hebben meegemaakt.

    Toen laarzen een aantal jaren terug uit de mode waren dacht ik dat ik er vanaf was, fout dus! Een fetish is iets wat je inderdaad je hele leven bij je draagt.

    Voor mijn gevoel staat mijn fetish ook los van seks, ik hoef niet specifiek laarzen te zien of te dragen om opgewonden te raken, het staat er bij mij volledig los van.

    Daardoor is het echt iets wat van mij is en waar ik een bepaalde bevrediging in vindt. Het is een heel prettig idee om thuis te komen waar de laarzen op je wachten om ze aan te trekken en er binnenshuis alledaagse dingen mee te doen. De slagroom kan op zn tijd zijn om ook te masturberen met laarzen aan.

    Ik herken het inderdaad ook wat Cees zegt dat als ik een vrouw ziet eerst naar benden kijkt wat ze aan heeft, daardoor kan een vrouw die inderdaad minder knap is maar toch geweldige laarzen draagt een enorme aantrekkingskracht hebben.

    Ik ben overigens heel blij dat ik deze fetish heb geheel voor me eigen, mocht ik eventueel weer een relatie krijgen dan zal ik er zeker over praten, open kaart spelen is heel belangrijk ten opzichte van elkaar.

    Is trouwens bij jullie het web adres shoes.com.br bekend, hier zijn verschillende kamers, ook 1 speciaal voor laarzen, regelmatig chatten er ook ned. vrouwen en mannen, ikzelf ben er regelmatig te vinden, ik hoop jullie daar een keer te zien.

    Groeten allemaal.

  • laars

    Erg leuke discussie is dit. Net zoals bij de Tonny, Cees, Ilvbts en laarzen begon mijn fascinatie voor laarzen op jonge leeftijd. Vroeger trok ik stiekum de laarzen van mijn zus aan. Ze had mooie lichtbruine knielaarzen. Op een gegeven moment mocht ik ze van haar hebben en ik droeg ze dan ook regelmatig. Ook buiten. Maar als je een jaar of 10 bent groei je er jammergenoeg snel uit. Dan blijft er niets anders over dan maar naar laarzen kijken. In de jaren 80 waren laarzen erg populair en ik keek op school mijn ogen uit. Zo'n 6 jaar geleden heb ik en paar leren op maat gemaakte rijlaarzen gekocht en een jaar later nog een paar. Deze laarzen draag ik erg vaak. Ik vind het heerlijk om laarzen aan te hebben. Twee jaar terug heb ik een paar lieslaarzen met hoge hak gekocht. Daar had ik veel moed voor verzameld. Deze laarzen zitten perfect. Ik heb ze gekocht bij Silhouette te Rotterdam en daar hebben ze laarzen in grote maten.

    Ik heb ook altijd gedacht dat er een steekje bij me los zat maar nu ik en paar jaar op internet rondsurf kom ik tot de ontdekking dat er meer gelijkgestemde zijn. Ik heb al veel contacten gehad maar om een onduidelijke reden hoor je plotseling niets meer. Met één persoon heb ik nog regelmatig email of telefonisch contact.

    Ik hou eigenlijk niet van laklaarzen en laarzen met te veel frutsels er aan ook niet. Hoge hak of lage hak maakt me niet uit. Ik heb een hele uitgesproke smaak. Zelf ben ik nog op zoek naar een paar knielaarzen met lage hak in mijn maat (44).

  • tonny

    goeiemorgen mannen,

    ja, het is allemaal heel herkenbaanr voor iedereen, we proberen, over al wat weg te snoepen, Cees, ik vind dat jij wel uitzonderlijk veel lef hebt, om de laarzen van je schoonmoeder te likken!!!! Wel heel gaaf; zou ik ook best wel willen, meer laarzen kunnen kussen, zonder vreemd te gaan ,of mijn vrouw dat gevoel te geven datik dat doe. Het punt is, dat monogaam ben ,mijn vrouw voor geen geld ter wereld wil belazeren. Ik heb overigens het zelfde; als een vrouw geen laarzen draagt, vind ik(buiten mijn eigen vrouw dan) een vrouw niet interressant. Okee, je hebt dan wel ,dat je denkt, wat een mooie meid, maar daar houdt het dan zo'n beetje mee op. Ik zeg ook altijd tegen mijn vrouw, dat ik vrijen perfekt vind, het is net dat superintieme stukje wat je samenhebt, want laten we eerlijk zijn jongens, als wij de laarzen van onze vrouw aan het verwennen zijn, en zij speelt met plezier mee, blijft het toch een eenrichtingsweg ,in die zin, jij ligt met je stjive op de grond, en elke aanraking met haar laarzen doet je penis weer harder opzwellen, ze doet dat als een nonprofit ,uit liefde voor jouw. Daarom is het wel eens moeilijk om het in goede banen te leiden, op zo'n manier, dat je er beiden plezier aan beleeft.

    Eergisteren was een vriendin van mijn vrouw bij ons, die had cremekleurige laarzen aan, met mooie spitse voorvoet, en een leuke hak.Nu wil het toeval, dat er een stekkerdoos onder de tafel lag ,en dat mijn vrouw vroeg of ik die stekker er even uit wilde halen.Jullie begrijpen wel, dat ik daar langer als normaal over gedaan heb, en met die laars, die ze over het andere been had geslagen, op 10cm afstand van mijn neus bewonderd heb!!!!

    Maar goed, ik zit me wel eens af te vragen, zou er geen behoefte zijn om es in een soort groep bij elkaar te komen; het is heel leuk om face to face te praten, en je verlaagd je schaamtedrempel behoorlijk. Ik ben er al hard mee bezig, ik heb een aantal vriendinnen van mijn vrouw ervan verteld, er die reageren soms verrast, maar over het algemeen positief, of “he wat apart”en “wat eerlijk,en ja, recht op en neer is ook niet alles”Zie je “Laarzen”, dat het allemaal wel meevalt, om het te vertellen, je kan hooguit een keer op je bek gaan. nou en, wegwezen dan!!!

    Laars, bedankt voor je reactie, het gaatgoed met deze topic, en vooral met ons, omdat we ons “grote geheim” bespreekbaar maken

    groeten Ton

  • Cees

    hoi allemaal

    ja, tonny, het was voor mij ook een stap om het aan mijn schoonmoeder te vragen, maar ze vond het goed en dat was voor mij een overwinning.

    nu ik alles lees en mijn herinnering uitgraaf komt er meer boven, zo had mijn zus vroeger, ik was toen 14 dus 26 jaar terug ook bruine laarzen die ik wel eens aantrok. Ik weet nog dat ze ruzie had met een vriendinnetje omdat die haar laarzen droeg. De ruzie ging om laarzen, vond ik heel intressant.

    Of de moeder van een vriendje, die zwarte hoogegehakte laarzen aanhad tijdens het autorijden, wat een gaaf gezicht. Dat die “tante” later bij ons thuis was en ik per ongeluk iets onder tafel liet vallen zodat ik per ongeluk haar laarzen kon aanraken.

    Het is echt een afwijking dat ik bij een meisje of vrouw eerst kijk of ze laarzen aanheeft en haar dan pas leuk vindt of niet.

    Laarzen, ik weet soms niet hoe ik het verklaren moet, maar het is belangrijker voor me dan gewone sex, en gelukkig begrijpt mn vrouw me op haar manier dan, want helemaal snapt ze het niet, maar zij is alles voor me en het feit dat ze mij probeert te begrijpen, vindt ik al getuigen van liefde.

    Maar ja, laarzen he………………(zucht)

    grtz Cees

  • tonny

    Cees, gaaf, dat je weer in haakt. Weet je wat ik nou zo leuk vind aan deze topic, dat ik precies het doel bereik, wat ik voor ogen heb: we kunnen met elkaar hel @!#$ over laarzen praten ,is op zich heel gaaf, maar wat eigenlijk weinig mensen doen, is proberen te verwoorden, wat ze nu voelen. De meeste mensen om ons, denken dat we een afwijking hebben, en dat dat door de sex op televisie aangehaald is.Voorlopig hebben wij hier op deze topic alleen maar mensen, die dit al in hun kinderjaren hadden. Ik kan kleine peuters wel es benijden, als hun moeder hooggehakte laarzen draagt, en zo'n kind zit aan de voeten van z'n moeder te kleuren, of te Lego'en. welk een gelukzaliger plaats kan ik mij niet voorstellen!!!

    Jij hebt maar mazzel met zo'n schoonmama;ik denk dat de meesten van die generatie hardgillend weglopen, en hun dochter aan de haren meeslepend.

    Weet je Cees, het omgaan met een fetish, vraagt intellect, en beschaving. Het is niet zo, dat wij kwijlend langs de lijn staan, of met een emmertje tusen de benen op straat lopen.maar ja maak dat de dodo's maar es wijs.

    NEE Cees, het is geen afwijking als je naar een vrouw kijkt en als ze geen laarzen aanheeft ze minder interressant is. Kijk jongen, het is heel simpel, veel mannen vinden vrouwen zonder borsten niet de moeite waard; wij hebben dat met laarzen , je moet er soms niet meer, maar soms ook niet minder achter zoeken. Ik bemerk dus ook bij jou (voor de duidelijkheid, ik ben beslist geen psycholoog hoor, maar wel iemand die heeft leren relativeren)( ik ben metaaldraaier) dat je toch nog met dingen zit. Weet je hoe dat komt??? Heel simpel we hebben alleen referentie aan onszelf, en dat je een vrouw hebt die probeert te begrijpen wat jou boeit, maar wij mannen zijn stoer, en praten alleen over stoere dingen. daarom is het goed, dat we deze topic op hebben gezet. Iedereen zoekt bevestiging, in de eerste plaats of we gek zijn, daarna de acceptatie, en dan pas leer je tedurven spelen, en als laatste treedt je wat meer naar buiten. Het schijnt alleenzo'n 35jaar te moeten duren, eer dat we eruit zijn.

    Weet je war ik ook zo spannend vind? Ik was vanochtend vroeg in de supermarkt en zag een paar hooggehakte zwarte laarzen. Je zag net de laatste 3cm van de hak, Ik wordt dan altijd een beetje opgewonden van de gedachte, "hoe hoog zou de hak zijn, en ik probeer steeds naar een afscheiding in de broek te zoeken om te raden of het een hoge laars is, SPANNEND HE.

    Laat jij je vrouw wel es lezen wat we hier schrijven? ik wel. Zij krijgt daarmee ook de bevestiging, dat jij zeker niet raar bent.

    ik heb ook een Email adres,interresse?

    groetjes ton