Vraagje aan jullie allemaal over platform heels!

  • René

    Hoi hoi,

    Even een vraagje aan alle hoge hakken liefhebbers. Je ziet tegenwoordig veel foto's in reportages/films van hoge hakken met enkelbandjes en plateauzolen van 5 cm, de zogenaamde platform heels. Helaas heb ik ze hier in Nederland nog niemand zien dragen, zijn er mensen die hier andere ervaringen mee hebben?

    Groetjes,

    René

  • Chantal

    Hoi hoi,

    Bedoel je soms die transparante schoenen? ik heb er 2 paar van in de kast staan en ze lopen ook nog eens heerlijk!

    Chantal

  • Joost

    Chantal,

    Maar die draag jij binnenshuis begrijp ik? En als jij ze vaker draagt, naar wat voor gelegenheden trek je ze aan?

    Joost.

  • Heidie

    Hoi Rene,

    Zowel de sandalettes als de laarzen lopen heerlijk. Een paar jaar geleden heb ik in de V.S. een aantal paren gekocht. Deze zijn azurbluaw transparant en gewoon transparant. Heel sexy maar ik draag ze alleen als ik uitga, maar daar komt het de laatste tijd niet zo van :-(.

    De laarzen zijn gewoon een verhaal apart….maar wel geweldig.

    Groetjes,

    Heidie.

  • tv wendy

    mijn vrouw draagt ze als we uitgaan

  • Chantal

    Hallo Joost,

    Ik draag ze echt niet alleen binnen hoor, daar heb ik ze niet voor gekocht!

    Ik heb er zaterdag de hele avond op staan dansen in de ArenA tijdens

    Sensation.En ik heb ze regelmatig aan tijdens het winkelen gewoon omdat ik dat zelf leuk en lekker vind.

    Chantal.

  • mike

    zijn er onder jullie ook nog mensen die muilen van dit model lopen of gaan jullie allemaal voor de sandallettes?

    Ik zelf val meer op deze muilen maar ik zou willen weten hoe of ze lopen.

    Mike

  • tv irma

    ik hou ervan om met blote benen te lopen op hooggehakte open sandalettes, dus superhoge highheels, die alleen uit dunne bandjes en riempjes bestaan. nou, zeg me maar eens waar je DIE kunt dragen, als tv, anders dan thuis?!

  • Liefhebber

    Chantal,

    hoe zien jouw transparante schoenen eruit? Hoe hoog zijn de hakken? Hoe groot is de opening aan de voorkant? Steken alle tenen eruit? Ben heel nieuwsgierig!

  • René

    Hoi Chantal,

    Ja, die bedoelde ik eigenlijk! Ik ben trouwens zelf ook naar Sensation geweest maar heb je helaas niet gezien, dan zou me dat wel opgevallen zijn ;-). Maar goed, volgende keer beter!

    Groetjes, René