Vraagje aan jullie allemaal over platform heels!

  • Chantal

    hallo liefhebber,

    Mijn schoenen zien er als volgt uit,transparant plataeu van 4cm ,een transparante hak van 16 cm .Het bovenwerk bestaat uit zilveren bandjes bij de ene en bij de andere zijn deze ook nog eens transparant.Mijn tenen zijn vrij aan de voorkant maar steken natuurlijk niet over het plataeu.

    Ik draag deze schoenen het liefst in combinatie met een leren broek als ik ga winkelen ,maar als we uitgaan dan kan het echt van alles zijn, van een strak latex rokje tot een lange jurk ze passen vrijwel overal bij. Wat ik persoonlijk de mindere kant vind van plataeu schoenen is dat ik echt heel lang word,ik ben al 1,78 en dan ook nog eens 16 cm hoger staan,meestal hoor ik “is het koud daar boven?” maar ja,dat zijn meestal mannen die zichzelf geen houding kunnen geven als ze een vrouw zien die er iets anders dan “normaal” uitziet.En als ik dan -lekker bij de hand- zeg ,ja ik kan zo op je kale hoofd kijken worden ze nog kwaad ook….

    groetjes Chantal.

  • Rene

    Hoi Chantal,

    Er zullen hoop ik toch ook wel mannen zijn die je positief commentaar geven als je die schoenen draagt of niet? Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als een vrouw lekker haar eigen gang gaat en zich niks van anderen aantrekt. Ben wel heel benieuwd hoe je vriendinnen hierop reageren? Dragen die ook dat soort schoenen of ben jij de enige in je omgeving?

    Groetjes, René

  • Chantal

    Hallo Rene,

    Ja gelukkig zijn er genoeg mannen die naar me fluiten,als dat niet meer het geval zou zijn ga ik toch nog eens goed in de spiegel kijken!! Wat mijn vriendinnen betreft ,die kennen me niet anders dan op hakken ,en ze hebben allemaal ook wel een stuk of wat naaldhakken in de kast staan maar de meeste dragen ze alleen binnen of naar een feestje.Ik denk dat het komt door hun vriendjes ,die zijn nogal bang dat ze wat wordt aangedaan of zo… Ik heb ze al verteld dat je een hoop schade kan aan richten bij de mannen als je eens flink uithaald met een paar naaldhakken aan je voeten maar zelfs dat kon ze niet overtuigen….

    Doei !!!

    Chantal

  • Heidie

    Hoi Rene,

    Het hangt ook een beetje af van de omgeving. Zelf kom ik uit Emmeloord, een kleine stad in de noordoostpolder.

    Zou ik platforms dragen (maakt niet uit of het sandalettes of lieslaarzen zijn) dan kijken ze wel eventjes op.

    Maar als ik uitga, dan is het meestal in de randstad….daar zien veel minder mensen je bij wijze van spreken.

    Maar het is wel in het begin wennen om bekeken te worden. Maar ook dat went wel hoor….en als je je dan beust wordt van het feit dat je lekker je eigen gang kunt gaan van je omgeving…is het alleen maar heerlijk.

    Groetjes,

    Heidie.

  • Heidie

    Hoi Rene,

    Het hangt ook een beetje af van de omgeving. Zelf kom ik uit Emmeloord, een kleine stad in de noordoostpolder.

    Zou ik platforms dragen (maakt niet uit of het sandalettes of lieslaarzen zijn) dan kijken ze wel eventjes op.

    Maar als ik uitga, dan is het meestal in de randstad….daar zien veel minder mensen je bij wijze van spreken.

    Maar het is wel in het begin wennen om bekeken te worden. Maar ook dat went wel hoor….en als je je dan beust wordt van het feit dat je lekker je eigen gang kunt gaan van je omgeving…is het alleen maar heerlijk.

    Groetjes,

    Heidie.

    PS: Trouwens, dat is lang geleden Chantal…:-)

  • john

    Leuk Chantal dat jij ze zo vaak draagt, wij komen vaak in the powerzone in amsterdam mijn vrouw draagt daar altijd 16 cm hakken met platform, wanneer ik xtc gebruik kan ik er niet van afblijven als we in de lounge liggen ook niet van de hakken van andere heerlijk vind ik het.

  • Davy

    Ik ben een tijdje niet op deze site geweest, maar ik zie dat er toch een

    hoop mensen dezelfde Fetish hebben als ik.

    Ik kijk heel graag naar vrouwen op extreem hoge hakken, ik heb sinds

    kort een vriendin die ook schoenengek is, maar zo extreem hoog, kan ze

    nog niet aan.

    Ik vraag me wel vaak af, of vrouwen met zulke hakken deze ook dragen

    tijdens de Sex. Mijn vriendin doet dat namelijk wel voor me, maar zijn

    er meer vrouwen die dat doen?

  • Heidie

    Ja Davy, dat doe ik ook. Het geeft een heerlijk gevoel….

    Klein nadeeltje is dat ik ergens even moet oppassen…straks krijgt m'n vriend een hak in zijn knar (als het er nogal hard aan toe gaat) en dat is nou ook niet de bedoeling!

    Niet altijd trouwens….soms wil ik ze juist zo snel mogelijk uit hebben.

    Groetjes,

    Heidie.

  • kees

    wie wil er een aantal' foto's erop zetten