hogehakken in het openbaar

  • tv wendy

    dinsdag ben ik voor het eerst als man met mijn laarzen tot de knie met 13 cm blokhak en 3 cm plateu wel onder mijn spijkerbroek door V&D in goes gelopen ik kreeg er echt een kick van.

  • Joost

    Tjee, stoer!

    Ik loop ook weleens op 13 cm hoge hakken in amsterdam. Alleen heb ik nog niet genoeg zelfvertrouwen om door een v&d te lopen.

    Komen die hakken onder die broek vandaan of laat je ze eroverheen vallen?

  • René 2

    Goh,dapper hoor!

    Ik heb ook wel eens op hakken over straat gelopen (zwarte suède enkellaarsjes met een naaldhak onder een spijkerbroek)samen met mijn vrouw,maar ik voelde me er nog niet echt prettig bij,al die mensen die kijken alsof je van Mars komt.In een andere plaats maakt het me niet zoveel uit, maar in mijn eigen omgeving ben ik bang bekenden tegen te komen die niets van mijn fetish af weten en me belachelijk zullen maken.En zoiets als een V en D durf ik nog steeds niet in.

    Ik ben blij dat dit bij meer mensen leeft!

    Misschien iets om met meerdere te doen?

  • Joost

    Rene,

    Jij loopt nog te minste met je vrouw. Dat geeft al iets van afleiding.

    Het probleem is dat de meesten het niet durven omdat mochten je veel bekijks trekken, je als enige er voor staat. Met meer sta je sterk. Dan is het ook minder vreemd met meerderen.

    Er is wel een mannen clubje dat gezamelijk dingen onderneemt in het openbaar, maar die hebben allemaal de 40 al gepasseerd. En ik ben nog maar 24. Beetje leeftijds genoot is makkelijker.

    Wie wil er mee gaan winkelen met mij op hoge hakken? Dames of heren? Hoe meer hoe gezelliger.

  • René 2

    Joost,

    Dat is zondermeer waar.Ik woon alleen in het oosten van het land en daar willen ze nog wel eens van zulke dingen opkijken,waarschijnlijk omdat ze hier wat conservatiever zijn.

    Maar mijn vrouw en ik komen graag een keer naar Amsterdam of een andere plaats om een keer te gaan winkelen of zo.

    Ik ben overigens 34 maar ik zie er nog wat kwajongensachtig uit en voel me prima thuis tussen jongere mensen

  • R.

    Ik ben 26 en ik zou ook graag een keer in het openbaar op hakken willen lopen. Alleen niet in Amsterdam, daar ben ik te bang dat ik bekenden tegenkom…

    Groetjes,

    R.

  • Joost

    R,

    Wat denk je van hardewijk of zwolle? Of een minder grote gat ergens.

  • R.

    Lijkt me leuk :-)

    R.

  • Joost

    Laat een emailtje achter op jvsanten@hotmail.com.

  • Marc

    Ha, jongens, als jullie ergens op hoge hakken in het openbaar gaan lopen, zet dan even datum en plaats op deze site, zodat ik mee kan doen!