hogehakken in het openbaar

  • Mark

    Frank, lieverd, als ik me jou op die superhoge naaldhakken voorstel… wow…

  • slobbertje

    Hoi Jef,

    Dat klopt, er was destijds een soort poll over de naam hiervoor en daar heb ik het dus van overgenomen.

    Ik hoop dat deze term nog meer bekendheid gaat krijgen, zodat het geen enkel ‘probleem’ meer hoeft te geven om op hakken en/of rokken te lopen.

    Groetjes

    Slobbertje

  • Jeff

    Da's mooi.. Dat was ook precies de bedoeling van de bedenker(s) ervan.

  • Jeff

    Uhm, omdat zo'n ontmoetingen toch meestal wel op winkelen voor schoenen uitlopen.. :)

  • mark

    Jeff, hoe gaat dat shoppen dan in zijn werk? Met een stel TV's een schoenwinkel binnenstappen? Of…?

  • boots

    Hoi Mark,

    waarom zou je een TV (= travestiet) moeten zijn om voor damesschoenen te gaan winkelen? Ik voel me meer een freestyler in die zin dat ik gewoon als man gekleed gaat maar wel damesschoenen en -laarzen draag.

    Groeten, Rob

  • Joost

    Die betekenis van de benaming ‘FreeStyler’ begint me te dagen. Is eigelijk wat Rob opmerkt. Geen TV maar een FSer dus. Klinkt wel idd goed.

    Leuk om te weten dat ik een FSer ben, hahaha.

    Het is ook wel erg terecht dat er z'n benaming komt omdat TV(ook soms als homo betiteld worden) erg naar een veel naar de grens van vrouw/man proberen te benaderen. En ik als FSer probeer dat eigelijk niet. Het is meer het mooi vinden en het gevoel dat vrijkomt bij het dragen ervan.

  • Jeff

    Nee hoor, nix geen TV's (niet dat daar iets mis mee is overigens). Gewoon allemaal normale huis-tuin-en-keuken mannen. :)

  • Joost

    Hahaha, die houden we erin. huis-tuin-en-keuken mannen. ;-)

  • frank

    Hoi Viavai,

    mijn adres is dus fvojacek@freeler.nl

    Ben benieuwd.

    Groeten,

    Frank.