Op welke hoogte kan jij lopen?

  • Highheel

    Hoi! 

    ik ben begonnen op 7 cm blokhak toen ik nog thuis woonde, toen ik op mezelf ging ben ik naar 15 cm met 5 cm plateau gegaan, daarna naar 13cm no plateau en toen naar 15cm plateau. De laatste heb ik nu als enigste omdat dit me het meest opwind, ik kan er vrijwel alles op, lopen, rennen, springen, dansen en het leukste: lange wandelingen maken.. 

    ik hoop dat de Giaro Hero 1004 snel weer op voorraad komen want die schijnen echt heftig te zijn en ik wil ze graag proberen, mocht je toevallig deze in maat 39 of 40 willen verkopen, contact me! 

    youngtigerr@outlook.com 

    op welke hoogte kan jij lopen? 

    xx

    goed uitziende jongen van 21 jaar.

  • Highheel

    Ohja! tips voor extreem hoge betaalbare hakken zijn welkom! Behalve ballet heels…

  • Charlène

    op welke hoogte kan jij lopen? 

    Maximale kromming voor mij is 13 cm. Ik loop gemakkelijk op mijn plateaulaarzen met 26,5 cm hak en 16 cm plateau, en een tikje minder gemakkelijk op mijn pumps met 17,5 cm naaldhak en 5,5 cm plateau. En ik rijd auto met deze schoenen en laarzen.

  • Highheel

    Highheel

    Hoi! 

    ik ben begonnen op 7 cm blokhak toen ik nog thuis woonde, toen ik op mezelf ging ben ik naar 15 cm met 5 cm plateau gegaan, daarna naar 13cm no plateau en toen naar 15cm zonder plateau. De laatste heb ik nu als enigste omdat dit me het meest opwind, ik kan er vrijwel alles op, lopen, rennen, springen, dansen en het leukste: lange wandelingen maken.. 

    ik hoop dat de Giaro Hero 1004 snel weer op voorraad komen want die schijnen echt heftig te zijn en ik wil ze graag proberen, mocht je toevallig deze in maat 39 of 40 willen verkopen, contact me! 

    youngtigerr@outlook.com 

    op welke hoogte kan jij lopen? 

    xx

    goed uitziende jongen van 21 jaar.

    correctie. 

  • Highheel

    Autohak

    op welke hoogte kan jij lopen? 

    Maximale kromming voor mij is 13 cm. Ik loop gemakkelijk op mijn plateaulaarzen met 26,5 cm hak en 16 cm plateau, en een tikje minder gemakkelijk op mijn pumps met 17,5 cm naaldhak en 5,5 cm plateau. En ik rijd auto met deze schoenen en laarzen.

    Auto rijden kan ik ook met me 15cm no plateau, was wel even lastig in het begin…

  • Charlène

    Highheel

    Ohja! tips voor extreem hoge betaalbare hakken zijn welkom! Behalve ballet heels…

    Dan zijn de Pleasers een goed compromis. Op de Ali's van deze wereld staan veel extreme Chinese hakken, die zijn voordellg maar vrijwel altijd scheef, belabberd afgewerkt, geurend naar rubber en vaak nog lelijk ook.

  • Roger

    Ik kan normaal lopen op hakken van max 15 cm (zonder plateau). Daarboven wordt het toch steeds lastiger om er op te lopen. Inmiddels loop ik al ruim 25 jaar geregeld op hoge hakken (van 9 tot 15 cm naaldhak). Dus het lopen (en autorijden) gaat me prima af. Ik krijg in de winkels waar ik mijn hakken koop geregeld de opmerking dat ik er beter op loop dan de verkoopsters zelf. Toch een mooi compliment vind ik

  • Highheel

    Roger

    Ik kan normaal lopen op hakken van max 15 cm (zonder plateau). Daarboven wordt het toch steeds lastiger om er op te lopen. Inmiddels loop ik al ruim 25 jaar geregeld op hoge hakken (van 9 tot 15 cm naaldhak). Dus het lopen (en autorijden) gaat me prima af. Ik krijg in de winkels waar ik mijn hakken koop geregeld de opmerking dat ik er beter op loop dan de verkoopsters zelf. Toch een mooi compliment vind ik

    Ik heb net 16 cm hoge hakken besteld, komen ergens deze week aan. Dagger 3036. Ben benieuwd hoe me dat af gaat. In het openbaar lopen durf ik niet, rijden wel, en in S' nachts een wandeling maken van een paar km (op 15cm zonder plateau) durf ik wel met een broek erover.

  • Roger

    Highheel
    Roger

    Ik kan normaal lopen op hakken van max 15 cm (zonder plateau). Daarboven wordt het toch steeds lastiger om er op te lopen. Inmiddels loop ik al ruim 25 jaar geregeld op hoge hakken (van 9 tot 15 cm naaldhak). Dus het lopen (en autorijden) gaat me prima af. Ik krijg in de winkels waar ik mijn hakken koop geregeld de opmerking dat ik er beter op loop dan de verkoopsters zelf. Toch een mooi compliment vind ik

    Ik heb net 16 cm hoge hakken besteld, komen ergens deze week aan. Dagger 3036. Ben benieuwd hoe me dat af gaat. In het openbaar lopen durf ik niet, rijden wel, en in S' nachts een wandeling maken van een paar km (op 15cm zonder plateau) durf ik wel met een broek erover.

    Dat zijn inderdaad flink hoge hakken. Daar zou ik in ieder geval nog wel even mee moeten oefenen voor ik er ‘en publique’ mee op pad zou gaan. Ben benieuwd naar je ervaringen als ze binnen zijn. En met het lopen in het openbaar,… gewoon beginnen en langzaam de hakhoogte steeds wat hoger leggen.

    groet

  • MWWM

    Roger

    Ik kan normaal lopen op hakken van max 15 cm (zonder plateau). Daarboven wordt het toch steeds lastiger om er op te lopen. Inmiddels loop ik al ruim 25 jaar geregeld op hoge hakken (van 9 tot 15 cm naaldhak). Dus het lopen (en autorijden) gaat me prima af. Ik krijg in de winkels waar ik mijn hakken koop geregeld de opmerking dat ik er beter op loop dan de verkoopsters zelf. Toch een mooi compliment vind ik

    Hoi,

    In welke winkels koop jij je hakken als ik dat vragen mag?

    Thx