Op welke hoogte kan jij lopen?

  • Roger

    MWWM
    Roger

    Ik kan normaal lopen op hakken van max 15 cm (zonder plateau). Daarboven wordt het toch steeds lastiger om er op te lopen. Inmiddels loop ik al ruim 25 jaar geregeld op hoge hakken (van 9 tot 15 cm naaldhak). Dus het lopen (en autorijden) gaat me prima af. Ik krijg in de winkels waar ik mijn hakken koop geregeld de opmerking dat ik er beter op loop dan de verkoopsters zelf. Toch een mooi compliment vind ik

    Hoi,

    In welke winkels koop jij je hakken als ik dat vragen mag?

    Thx

    De meeste hakken die ik gekocht heb komen bij Silhouette Shoes in Rotterdam en Stravers in Amsterdam vandaan. Fijne winkels om schoenen te zoeken, te passen en natuurlijk te kopen. 

    groet Roger

  • Roxy

    Charlène

    op welke hoogte kan jij lopen? 

    Maximale kromming voor mij is 13 cm. Ik loop gemakkelijk op mijn plateaulaarzen met 26,5 cm hak en 16 cm plateau, en een tikje minder gemakkelijk op mijn pumps met 17,5 cm naaldhak en 5,5 cm plateau. En ik rijd auto met deze schoenen en laarzen.

    Haii Charlene,

    ben jaloers op je hihih..je bent echt een wereld dame…dat je daar op kan lopen…ben je ook wel in voor lak en leer qua kleding?

    Vr grt  roxy

  • Charlène

    Hoi Roxy,

    Ja ik ga behoorlijk de lucht in op zulke enorme hakken :-)

    Kleding en zo draag ik minder extreem.

    Groetjes Charlène

  • Bas

    Hi Charlène,

    En nog interesse in trampling met de mooie hakken? Ik ben er serieus in en heb ervaring. Man van 30 jaar oud aangeboden voor trampling, voetmassages, schoenen schoon laten maken?

    Na een wandeling buiten met de hakken ze weer blinkend hebben?:)

  • Roxy

    Charlène

    Hoi Roxy,

    Ja ik ga behoorlijk de lucht in op zulke enorme hakken :-)

    Kleding en zo draag ik minder extreem.

    Groetjes Charlène

    Haiii Charlene,

    en wat voor leuke kleding draag je er graag boven als ik zo vrij mag zijn Hihi

    Groetjes Roxy

  • heelsdude

    hoi , welke hoogte ja kan alleen vertellen dat mijn hoogsye heels 30 cm zijn en lopen heerlijk , zowel naaldhakken als ook wedge die zijn maar 25 cm , maar die lopen het lekkerste en staan vreselijk stoer vind ik   groetjes https://www.ishotmyself.nl/upload/2023/hoe20sexy20is20deze20combi20dan20_6136551_original.jpg

    liefhebber van extreem hoge hakken , hetero man die een heelfetish heeft
  • Charlène

     hoi , welke hoogte ja kan alleen vertellen dat mijn hoogsye heels 30 cm zijn en lopen heerlijk , zowel naaldhakken als ook wedge die zijn maar 25 cm , maar die lopen het lekkerste en staan vreselijk stoer vind ik   

    Hoi ik zag de foto. De laarsjes die je erop aan hebt, zijn dat Pleaser Flamingo hakken van 21 cm?

  • heelsdude

    hoi charlene , jaaa dat klopt , mijn 30 cm heels zijn van giaro zal er eens een foto van posten ,,,, je heb igg dezelfde smaak als ik en net als jij hou ik ook goed de specs bij want hoe hoger hoe beter   greetzzzzz
    liefhebber van extreem hoge hakken , hetero man die een heelfetish heeft
  • Charlène

    heelsdude
    hoi charlene , jaaa dat klopt , mijn 30 cm heels zijn van giaro zal er eens een foto van posten ,,,, je heb igg dezelfde smaak als ik en net als jij hou ik ook goed de specs bij want hoe hoger hoe beter   greetzzzzz

    Klopt helemaal. Op mijn 26,5 cm hoge Beyond boots loop ik goed en ik kan er ook goed mee gas geven!