15cm hoge hak en lakkleding,

  • Hakkenman

    Hey Roger, ik doe dat ook met mijn vrouw, alleen zijn mijn hakken hoger dan die van haar.

  • bihogehakkennudist

    Hoi ik biman 49 jaar draag ook graag lakkleding, latexkleding en hele hakken. Ik ben woonachtig in Zwolle en zoek medelifehebbers om regelamtig met elkaar af te spreken,

    Bihogehakkennudist norm ruimdenkend.
  • Roger

    Hakky

    Hey Roger, ik doe dat ook met mijn vrouw, alleen zijn mijn hakken hoger dan die van haar.

    Gaaf zeg..

  • peter

    Roger
    peter

    Hallo Sjaak,

    Loop jij samen met je vrouw op hoge hakken buiten? Dat is geweldig. Zou dat graag eens zien.

    Ik draag ook altijd dameslaarzen en loop er ook gewoon mee op straat en ook samen met mijn vriendin. De hakken zijn niet zo hoog (MAX 7 cm). Hoger vindt zij niet leuk.

    Hallo Peter, 

    gaaf om te lezen dat jij gewoon op hakken met je vrouw naar buiten gaat. Loop je dan ook ook samen de supermarkt in? Of meer op rustige plekken? 

    Groet Roger

    hallo Roger

    ik ben evn niet op dez site geweest vandaar een wat late reactie. Ik loop gewoon overal, in de supermarkt, in de stad in ons dorp..

    Ik zie mensen wel eens kijken maar hoor nooit wat.

  • Roger

    hallo Roger

    ik ben evn niet op dez site geweest vandaar een wat late reactie. Ik loop gewoon overal, in de supermarkt, in de stad in ons dorp..

    Ik zie mensen wel eens kijken maar hoor nooit wat.

    Hallo Peter, 

    toevallig vandaag weer eens op dit forum gekeken. En ik zag dat je een reactie gestuurd hebt. 

    het is eigenlijk toch wel grappig dat we als hakkendragers vaak denken dat we super opvallen als we op hakken lopen. Terwijl in de praktijk blijkt dat het merendeel van de mensen het niet eens opmerkt. Of niets laat merken natuurlijk. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. We moeten natuurlijk wel eneigzins elegant op hakken kunnen lopen (en niet als een lompe boer op hakken rondstampen). 

    En ik merk dat het in het openbaar op hakken lopen steeds makkelijker gaat als je het gewoon doet. 

    groet Roger

  • Marcella

    zalig hoor lak leren kleding en naaldhakken likken en kussen doet mijn slaafje vaak

    ik ben gek op lingerie kousen naaldhakken en sexy jurkjes
  • Roxy

    DELETION_USER

    Hallo Anouk,

    Ook ik vind het heerlijk om lak,leer of latex te dragen met daaronder hoge hakken. Het liefst loop ik daarmee buiten. Heerlijk dat geluid.

    Zou graag eens afspreken om een stukje te gaan wandelen. Andere dames zijn natuurlijk ook welkom! Hoor graag van jullie.

    Xje

    Wat leuk he lak en leuke hakken of laarzen ..en heerlijk dat gekraak he Hihi

  • Roxy

    Marcella

    zalig hoor lak leren kleding en naaldhakken likken en kussen doet mijn slaafje vaak

    Zallig he Marcella..draag ji j41  lieverd

  • Roxy

    Marcella

    zalig hoor lak leren kleding en naaldhakken likken en kussen doet mijn slaafje vaak

    Zallig he Marcella..draag ji j41  lieverd

  • Roxy

    Anonymous

    Hoi, Mijn vriendin (37) draagt ook lak en lange laarzen. Ze is bi.

    Ikzelf draag het ook, maar ook veel leer. Ben ook bi.

    Belangstelling? Mail naar wijnand1952@live.nl

    Haii,

    zallig he lak,leren kleding en hoge laarzen…ben zelf dol op in full lak en leer jasje met studs en dijlaarzen met studs met 15cm sleehak..soms een mooie leren mantel met bont…soms ook stout ff een blokkie om  hihih.

    Vr grt Roxy