15cm hoge hak en lakkleding,

  • cupraed

    nou Jeannette het bericht van Anouck is dat haar

    emailadres is gewijzigt dus i denk dat je geen

    reactie meer terug krijg , maar ik vind t wel leuk dat je

    reageer alsje me prive mail kan ik je uitleggen waarom

    je haar niet kan bereiken mijn email is

    corradoed@yahoo.com.

    metvr gr edwin

  • anoucklakfetish

    waarom kun je me niet meer bereiken dan??

    ben nog gewoon te mailen.hoor!!

  • cupraed

    hallo Anouck ik had vernomen dart u uw acounthad opgeheven.

    ik wou laten weten dat ik nu wel MSN heb en u graag wil toevoegen,

    zodat u me makkelijker kan bereiken . als u dat nog wil teminste.

    metvriendelijke groet Edwin

  • Yeffrey

    Hoi Anouck,

    Ik hoop dat je nog bereikbaar bent op dit mailadres. Mijn naam is Yeffrey en ik woon vlakbij Rotterdam. Ik zie dat jij van lak houdt, en ook van hoge laarzen/hakken. Ik vind dit echt heel erg aantrekkelijk bij vrouwen, ik heb ook een fetish voor lak en hoge hakken/laarzen. Ik heb zelf geen kleding in huis maar het lijkt mij leuk om er met jou over te praten. Ik ben zelf 22 jaar. Ik vind stilleto's erg geil bij vrouwen. Hoe oud ben jij en hoe kijk jij er tegenaan? Heb je nog een bepaalde fantasie die je uit wilt laten komen? Of vind je het leuk om gewoon lekker over die fantasie te praten?

    Lijkt me leuk wat van je te horen!

    Groetjes,

    Yeffrey

  • Rick

    Lijkt me erg spannend om je wat beter te kennen en wie weet….

    Ook ik hou daarvan–Ben ook een Bi vrouw-

    Mail me eff terug

    Xxxx

  • Hakkenman

    Ik, bi man, hou ook van lak en highheels. Heb zelf meerdere broeken en supermooie lak highheels welke ik ook regelmatig (openbaar) draag, samen met mijn vrouw. Daarbij vind ik het ook leuk om mij als vrouw te kleden en heb ook sexy lak- en leren rokjes

  • Hakkenman

    Ik heb ook aankleding , (broeken en rokken) en uiteraard ook geile hakken. Pumps, laarzen en overknee laarzen met minimaal 10 cm hak. Ik ben een man en draag het ook op straat

  • peter

    Hallo Sjaak,

    Loop jij samen met je vrouw op hoge hakken buiten? Dat is geweldig. Zou dat graag eens zien.

    Ik draag ook altijd dameslaarzen en loop er ook gewoon mee op straat en ook samen met mijn vriendin. De hakken zijn niet zo hoog (MAX 7 cm). Hoger vindt zij niet leuk.

  • Hakkenman

    Hoi Peter, mijn hakken zijn hoger dan die van mijn vrouw, zij kan er niet zo goed op lopen. Wij gaan samen is winkelen en zo

  • Roger

    peter

    Hallo Sjaak,

    Loop jij samen met je vrouw op hoge hakken buiten? Dat is geweldig. Zou dat graag eens zien.

    Ik draag ook altijd dameslaarzen en loop er ook gewoon mee op straat en ook samen met mijn vriendin. De hakken zijn niet zo hoog (MAX 7 cm). Hoger vindt zij niet leuk.

    Hallo Peter, 

    gaaf om te lezen dat jij gewoon op hakken met je vrouw naar buiten gaat. Loop je dan ook ook samen de supermarkt in? Of meer op rustige plekken? 

    Groet Roger