laarzen in de modder

  • s

    Hallo allemaal,

    ik heb een fetish die ik hier nog niet zoveel voorbij heb zien komen.

    Ik kick erop om met hoge laarzen met (hoge) hakken door de modder te lopen. En het liefst een eindje weg te zakken.

    Soms heb ik hierbij dan nog een strakke (latex, leer, lak) broek aan.

    Laatst naar een groeve in duitsland geweest. Ben daar tot mijn bovenbeen in weggezakt. Echt kicken!

    Mooi om zo die vieze laarzen met hakken zo vies te hebben gemaakt en daarna natuurlijk weer helemaal goed schoon te maken voor de volgende keer.

    Iemand dezelfde passie?

    S.

  • Naaldhakken.info

    Hoihoi,

    Deze hobby kom ik in Nederland inderdaad maar weinig tegen… op hhplace.org lees je er wel meer van.

    Groetjes,

    Naaldhakken.info

  • Anoniem

    Ow ja, heerlijk. ik heb oude nikes. nou dan zoek ik een lekkere modderpoel op en dan trap ik ze helemaal in de modder.

    meestal blijven ze dan zitten en dan trek ik mijn sokken eruit en dan ga ik mijn sokken viesmaken. heerlijk dat geluid.

    daarna dan doe ik ook mijn knieen in de modder en dan glij ik lekker.

    dan trek ik mijn schoenen weer aan en loop ik verder. en ja dan zit ik dus met modder sokken in de schoenen.

    ik doe ook weleens schoenen aan zonder sokken. daarna gaan ze lekker stinken heerlijk,

  • ab

    Ik deel de kick van laarzen in de modder,

    Vooral de combinatie van latex en hogelaklaarzen.

    Op de WAM site zijn van van deze acties te zien

    Ook het slootje springen in deze outfit is kicken.

    Is er in nederland een clubje die zich hier mee bezig houden

    groetjes ab

  • s

    hallo ab,

    ik ken geen clubs in Nederland die dit soort dingen doen!

    Doe je dit soort dingen vaker. En heb je er wat fotos van!

    Misschien kunnen we een keertje samen gaan.

    Mvg,

  • nico

    Ik vond het wel grappige filmpjes ,en ik denk dat het ook wel zwaar lopen is . Maar persoonlijk hou ik het verder voor gezien

  • flip

    he, ik ben in voor hoge rijlaarzen die niet alleen vies mogen worden maar ook lekker afgeragd mogen worden, iemand zin

  • flip

    ben op zoek naar lokatie liefst boerderijen met veel varkens of koeien om met mijn mooie rijlaarzen tussen te lopen maar ook laten beknabbelen zadat ze lekker afzien

  • flip1

    he, ik ben in voor hoge rijlaarzen die niet alleen vies mogen worden maar ook lekker afgeragd mogen worden, iemand zin

  • flip1

    ben op zoek naar lokatie liefst boerderijen met veel varkens of koeien om met mijn mooie rijlaarzen tussen te lopen maar ook laten beknabbelen zodat ze lekker afzien,zoek ook naar methode om mijn rijlaarzen zwaar af te raggen en filmpjes te maken daarvan