laarzen in de modder

  • ab

    Hallo s,

    Weet je ook of er in nederland een geschikt speel terrein is.

    In Duitsland is er wel een site die zich hier actief met gelijk gestemde bezig houd.

    gr ab

  • tramplingman

    Ik ben een onderdanig ingesteld iemand en zo nu en dan moet ik de met o.a. modder besmeurde laarzen van mijn Domina schoonlikken. Het is niet geheel hetzelfde wat hier genoemd wordt maar het heeft wel de MODDER gemeen met elkaar.

    Mijn Domina gaat dan met de auto naar een voor mij onbekende plek en trekt daar ter plaatse haar laarzen aan en gaat dan door de drek wandelen om dan vervolgens de laarzen uit te trekken en thuisgekomen in de speelkamer de laarzen vervolgens weer te gebruiken alwaar ik ze dan mag schoonmaken.

    Maar ik weet dat er niet velen zijn die dit ook zo uitoefenen.

    Rest mij jullie verder succes te wensen met jullie verdere zoektocht naar gelijk gestemden.

    Groet,

    Tramp

  • ollib81

    zou graag een keer door de modder willen lopen

    heb helaas nog niet de goede laarzen in mijn maat gevonden

    weet jij er een winkel voor me

    alvast bedankt

    mijn email ollib81@hotmail.com

  • Lennert

    lijkt mij ook heerlijk om met mijn rijlaarzen en latex broek door de modder te lopen.

    Laatst bij venlo gaan wandelen. ben daar tot mijn heup weggezakt in van die gele klei.

    heerlijk was dat! lijkt iemand dat ook leuk?

  • Lennert

    hey flip,

    lijkt me leuk om een keertje met je in venlo te gaan wandelen met latex en laarzen in de modder!

  • Lennert

    weet niet wat voor laarzen je zoekt en welke maat je hebt!

  • Sokken viezerik

    Anonymous

    Ow ja, heerlijk. ik heb oude nikes. nou dan zoek ik een lekkere modderpoel op en dan trap ik ze helemaal in de modder.

    meestal blijven ze dan zitten en dan trek ik mijn sokken eruit en dan ga ik mijn sokken viesmaken. heerlijk dat geluid.

    daarna dan doe ik ook mijn knieen in de modder en dan glij ik lekker.

    dan trek ik mijn schoenen weer aan en loop ik verder. en ja dan zit ik dus met modder sokken in de schoenen.

    ik doe ook weleens schoenen aan zonder sokken. daarna gaan ze lekker stinken heerlijk,

    Heerlijk, ik doe dit altijd met mijn rubberlaarzen. Lekker diep wegzakken tot ze helemaal vast staan en daarna eruit en m'n sokken flink vies maken. Voelt echt heerlijk. Vroeger bij een boer gewerkt en toen deed ik dit echt vaak. Voor en na werk dan nog even lekker aftrekken, soms tijdens werk ook en dan even de laarzen uit om op sokken rond te lopen. Heerlijk geil om te doen.