Trampling

  • Robert

    Hallo,

    ik ben een man van 49 met een flink gewicht, 130 kilo.

    ik heb een paar mooie hakken en wil graag over iemand heen willen lopen met mijn gewicht. 

    ik ga overal op staan ,  buik , borstkas, gezicht handen armen en rug. Dus je moet wel een goede pijngrens hebben. Ik maak diepe afdrukken in je lichaam. Dikte van Mijn hakken zijn 1 cm , dus aardig smal.

  • peter

    Hallo Robert,

    het lijkt me wel spanned. Ik ben al vaak getrampled maar niet met 130 kg. Wat voor hakken heb je?

    Waarom wil je over iemand heen lopen? wil je graag pletten? doe je ook aan crushing?

    Ik hoog graag wat 

    Groetjes 

    Peter

  • Bas

    Hoi Robert,

    Ik heb ook zeker interesse. Ben een grote man van 30 jaar oud en veel ervaring met trampling.

    Stevige borstkas om op te staan en zelfs een trampling tafeltje.

    Je kan me ook mailen op bass073@hotmail.com bij interesse.

  • Robert

    peter

    Hallo Robert,

    het lijkt me wel spanned. Ik ben al vaak getrampled maar niet met 130 kg. Wat voor hakken heb je?

    Waarom wil je over iemand heen lopen? wil je graag pletten? doe je ook aan crushing?

    Ik hoog graag wat 

    Groetjes 

    Peter

    Hoi Peter,

    ik heb zwarte hakken en met 6 cm dunne hak. Binnenkant van de hakken is open , dus je ziet het midden van mijn blote voet. 

    waarom ik graag over iemand wil lopen..? Het wind mij op , niet seksueel, maar het idee dat ik op een persoon sta met hakken en diepe afdrukken achterlaat. Wat ik al zei in mijn post , dat ik op buik, borstkas, rug , gezicht , armen , handen enz!  Dus niet met ondersteuning, met volle gewicht. Je pijngrens wordt denk ik echt opgezocht. Crushen / pletten heb ik niks mee.

  • Bas

    Als je wil kunnen we in contact komen en kan je op mij staan met de hakken?

  • wilco

    goedemorgen Robert ik ben een man van 49 uit veenendaal.zou ook wel getrampled willen worden als het niet te ver rijden is want ik heb geen auto.kan een mailtje sturen naar startrekcrazy@live.nl