Hoge lak leren laarzen

  • Kokkie

    Zijn er nog vrouwen die het lekker en geil vinden als mannen naar je kijken en je hebt hoge laarzen aan in combinatie met leren rokjes etc ?

    Hou van vrouwen die knie hoge laarzen dragen of lieslaarzen, lak paardrij laarzen kousen en latex handschoenen.
  • Willeke

    Zelf draag ik dolgraag hoge (klikkende) hakken en een rokje erop en ik geniet echt wel van de blikken die ik op mijn voel, hihi

  • R

    Wat heb je allemaal staan in je collectie?

  • Willeke

    Een heleboel: voor elk pakje een ander hakje. Shoppen doe ik in een jeansrok op enkellaarsjes met een kegelhak of op linnen sleehak pumps. Naar het strand, in bikini met een omslagrok, op stevige platformslippers natuurlijk. Op een feestje in een spannend jurkje natuurlijk zilveren plateausandalen op een flink hoge wat dikkere hak, dan zak je niet weg in het gras. Naar heel spannende afspraakjes in een glittertopje met een minirok heel hoge sandalettes of heel sexy pumps, mijn naaldhak stevig op het gaspedaal gedrukt.

    Voor een hele dag op hoge hakken geef ik de voorkeur aan een platform of in ieder geval een stevige dikke zool. Op heel dunne zooltjes voel je elk stofje onder je voet aan het eind van de dag.

    Zoals elke vrouw heb ik dus een hele uitgebreide collectie hakjes, hakken, hoge hakken en torenhoge hakken. Maar oefening baart kunst, ik heb er altijd lekker op doorgelopen en ook autorijden met superhoge dunne naaldhakken is iets wat ik graag doe.

  • L

    Kan ik jou ergens ontmoeten Willeke? Zou graag al dat moois wel eens zien. Vooral als je met je hoge stilettohakken achter de naaimachine zit. Fascinerend vond ik dat vroeger al…

    Heel zot
  • L

    Kan ik jou ergens ontmoeten Willeke? Zou graag al dat moois wel eens zien. Vooral als je met je hoge stilettohakken achter de naaimachine zit. Fascinerend vond ik dat vroeger al…

    Heel zot
  • Willeke

    Hihi, ik zit er niet alleen achter, ik druk het pedaal ook diep in met mijn hoge hakken om de machine te laten lopen. 

    Wat leuk dat jou dat vroeger al fascineerde. Keek je toe hoe je moeder het pedaal bediende en droeg ze daar een hakje bij? En heb je zelf met de machine genaaid? met hakken aan?

  • Charlène

    L

    Kan ik jou ergens ontmoeten Willeke? Zou graag al dat moois wel eens zien. Vooral als je met je hoge stilettohakken achter de naaimachine zit. Fascinerend vond ik dat vroeger al…

    Ik duw ook wel eens graag met een flink hoge hak op het naaipedaal…..

  • Willeke

    Zo te lezen worden er toch nog voldoende hakken gedragen, alleen zie je dat buiten op straat nauwelijks. De topic starter begrijp ik best wel.

  • Willeke

    En wat betreft de pedalen van naaimachines. De meesten zullen thuis met een blote voet of hoogstens met een pantoffel ingetrapt worden. Alleen in een naaiwinkel zal de verkoopster de machines demonstreren met haar naaldhak op het pedaal. Zo'n demonstratrice wil ik best wel zijn.