op hoge dunne stiletto hakken weer boodschappen gedaan

  • wilco

    ik ben vanmorgen voor de vijfde keer op 16cm hoge stiletto hakken boodschappen gedaan en zo ermee naar de kapper.zijn er meer mannen die dit doen.

  • MW

    Hoi, klinkt leuk.  Wat voor hakken heb je? Heb zelf laarzen met 14 en 18 cm hak

  • wilco

    hoi heb enkel laarsjes,knielaarzen en pumps met dezelfde hoge dunne naaldhakken van 16cm en plateau van 4 cm.heb ook nog andere schoenen en laarzen maar zijn de hakken iets lager.loop het liefst op de 16cm hakken.gisteravond boodschappen gedaan met rijglaarzen en 13cm naaldhakken zonder plateau maar loop lekkerder op die 16cm hakken

  • Bibi

    Hi Wilco

    Stuur mij is een mailtje op heels.lover@outlook.com Kom graag met je in contact om meer over hakken te hebben.

    Gr.

  • Frida

    De laatste weken heb ik mijn boodschappen gedaan met donkerrode kuitlaarsjes aan op een kegelhakje van 7cm. Ze lopen erg makkelijk en je kan er makkelijk mee omdraaien in de gangetjes van de supermarkt. Met een mondkapjes voor is wat oogmakeup al voldoende om vrouw te zijn.

  • wilco

    ik doe helemaal geen makeup op alleen mondkapje en meer niet.sommige medewerksters hebben mij al herkent toen ik met gewone schoenen,andere jas en ander mondkapje wat moest halen.

  • Frida

    Van de zomer deed ik mijn boodschappen vaak met een legging aan en op makkelijke en toch best wel hoge sleehaksandalen. Voetjes bloot, teentjes rood. Af en toe had ik er een afspraakje achteraan en dan droeg ik mijn witte enkelbandjes sandalen op een 11cm hoge naaldhak.