Thuiswerken

  • Charlène

    Zijn er nog anderen die door de coronapandemie nu de gelegenheid hebben om zalig te mogen thuiswerken met enorm hoge hakken aan?

  • Hakkenman

    Daar heb ik de corona niet voor nodig, zodra het maar even kan heb ik mijn hakken aan. Net nieuwe gekocht, 20 cm hak en 10 cm plateau

  • Frida

    Thuiswerken is voor mij een genot omdat ook ik dan echt de dag door op hakken kan lopen. Video meetings doe ik ook op hakken maar dan wel op zachte sleehaksandalen of Mary Janes op een dikke rubberzool en op een grote blokhak. Doe ik een beetje op z'n Shania Twains gekleed: man's shirt, short skirt dus zittend zie je er niks van. Heel af en toe moet ik dan soms wel eens wat pakken, even het schuifje voor de cam dicht.

  • Frida

    Ook ik heb mijn werkplek thuis een beetje beter ingericht om langer erachter bezig te zijn. Vaak loop ik op houten haknuiltjes met een 2cm plateautje en een stevige hak van een cm of 8. Wat heel prettig zit is een voetenstandaardplankje onder de tafel. Als ik een wat hogere hak draag is het fijn om het plankje dan iets steiler te zetten. Door de stroeve zool van de muiltjes heb ik met mijn vioeten mooi houvast en is het fijn om steun te hebben aan de vorm van de zool met de hak eronder. Zalig!

  • Roger

    Hier ook een blije man die graag op hakken thuiswerkt. 

    Nu even niet omdat er kinderen thuis rondrennen maar als ze weer naar school mogen…

    dan komen ze weer uit de kast