hogehakken en latex fetish masker .

  • Luna

    hallo allemaal x

    ik ben Luna ( tgirl ) 24/7 .

    ik kom graag in contact met mannen en andere tgirl met de zelfde fetish . Zijn er mensen die rondom katwijk, valkenburg, voorhout, rijnsburg , die de zelfde fetish hebben . Zo jah zou jullie mijn dan een bericht willen sturen via de email = highheel1988@live.nl .

    Kom graag in contact met jullie . Loop vaak rond om die plaatsen op parkeerplaatsen rond maar dan helemaal in latex of alleen het latexmasker . Ik vindt het zo opwindend zo'n masker heerlijk hihihihi . Ik hoor graag van jullie .

    xxx Luna

    Ik ben Luna (tgirl)
  • Linda

    helaas ben ik je nof niet tegen gekomen;)

  • wilco

    zijn er ook tgirls die een man graag als slaaf willen gebruiken.mail dan naar startrekcrazy@live.nl.   kom uit veenendaal

  • Luna

    Linda

    helaas ben ik je nof niet tegen gekomen;)

    Haiiii

    jah dat kan kloppen , kon het helaas een tijd niet doen .

    maar ben vaak op pad langs de n206.

    groetjes Luna

    Ik ben Luna (tgirl)
  • heelsdude

    hoi luna , idd high heels en latex is echt heerlijk om te dragen ,maar ook zeker als een heerlijk sissy het showt , kan niet wachten om je een x te zien in vol ornaat ik zelf sta op ism zal j ff de link geven kan je kijken hoe ik mij kink draag www.ishotmyself.nl/dominaheels

    liefhebber van extreem hoge hakken , hetero man die een heelfetish heeft
  • Luna

    heelsdude

    hoi luna , idd high heels en latex is echt heerlijk om te dragen ,maar ook zeker als een heerlijk sissy het showt , kan niet wachten om je een x te zien in vol ornaat ik zelf sta op ism zal j ff de link geven kan je kijken hoe ik mij kink draag www.ishotmyself.nl/dominaheels

    Haiiii Heelsdude

    ziet er leuk uit hihi coollll . Nou ben benieuwd of ik je een keer tegen komt . Ik sta met een profiel op tgirl. Rubber55 

    luna

    Ik ben Luna (tgirl)