Trampling (staan op iemand)

  • Stijn

    Ik zoek iemand voor trampling.

    Ik ben een jonge man van 25 jaar, wonende te Antwerpen, heb werk in de openbare sector en woon alleen in een mooie studio. Ik heb universitaire diploma's. Mijn hobby's zijn gamen, schrijven, pianospelen, wandelen, fietsen en met vrienden en familie afspreken.

    Trampling is een vorm van bdsm, maar ik hou eigenlijk niet echt van bdsm. Het geeft me gewoon een enorme kick om vrouwen op mij te laten staan (met schoenen, waar ik vrij kieskeurig in ben). Het doet pijn, maar dat geeft natuurlijk net de kick. Gevaarlijk is het niet (zelfs niet met stiletto's).

    Ik zoek dan ook iemand die dit voor/op mij zou willen doen, al dan niet tegen een vergoeding. Het is niet de bedoeling dat daar iets meer van komt. Gewoon op mij staan (en bewegen) met schoenen (ik heb een voorkeur voor alle vormen van stijlvolle (enkel)laarzen, ook voor stiletto's). Misschien koop ik je wel zelf schoenen ;)

    Uiteraard is een kennismaking wel een vereiste, want dit moet in alle vertrouwen kunnen gebeuren.

    Er zijn heel veel aspecten aan trampling, en ook heel veel niveaus, maar die kunnen we samen bespreken en verkennen. Respect is het sleutelwoord.

    Zoekt iemand voor trampling.
  • MWWM

    Hallo,

    Zoek je een man of een vrouw hiervoor?

    Groetjes MW

  • Stijn

    Ik zoek een vrouw :)

    Zoekt iemand voor trampling.
  • wilco

    ik ben een man van 46 en zoek ook iemand voor trampling.mag vrouw of man zijn.ook gezicht zitten of als pony gebruiken

  • wilco

    als er iemand is.kom uit veenendaal.kan reageren op startrekcrazy@live.nl