Tgirl in latex en hogehakken

  • Frida

    Hai Luna,

    Heerlijke veterschoenen voor heel strenge schooljuffrouwen. Had je al eerder met een hakje aan in je autogereden of was diy de eerste keer? Met een automaat rijdt het wel makkelijker als je hoge hakken aan hebt. Een groter gaspedaal waar je ook je hak op kan zetten om het pedaal in te trappen. Heb je niet per ongeluk een keer misgetrapt bij het intrappen van het rempedaal?

    Hand- (en voet!) geschakeld vind ik zelf wel opwindend om met hakken te rijden, twee voeten op hakken, drie pedalen, hmmm

    En je latex outfit, droeg je zo'n overall/catsuit? en droeg je ook een pruik en make-up?

    Ben ik wel benieuwd naar!

    Frida

    Post was bewerkt op 04-12-2019 08:21 door Frida

  • Hakkenman

    Hoi, ik rij wel met mijn hakken (12 cm) auto, handgeschakeld

  • Linda

    Hallo Luna,

    Klinkt als een bekend verhaal. Ik rijd ook regelmatig in latex kleding en hoge hakken. Stop ook wel eens in ee rustig parkje. ga ik een rondje lopen. Ben alleen nog niet echt iemand tegen gekomen. Zou je graag eens tegen komen in latex en hakken. Erg spannend,

    Groetjes Rob

  • Luna

    Rob

    Hallo Luna,

    Klinkt als een bekend verhaal. Ik rijd ook regelmatig in latex kleding en hoge hakken. Stop ook wel eens in ee rustig parkje. ga ik een rondje lopen. Ben alleen nog niet echt iemand tegen gekomen. Zou je graag eens tegen komen in latex en hakken. Erg spannend,

    Groetjes Rob

    haiiii Rob , jah leuk he blijft ook spannend hihihi . Oke lijkt me leuk als ik je tegen zou komen idd hihihi xxx Luna

    Ik ben Luna (tgirl)
  • Linda

    Hallo Luna, toevallig komende week in de buurt van a'dam? Zou je graag eens ontmoeten. Groetjes Rob