Tgirl in latex en hogehakken

  • Luna

    Hallo ik ben Luna (tgirl)

    ik ben gisteren avond in latex outfit en hogehakken naar buiten geweest was wel erg spannend , maar wel super cool hihi .

    heb gewoon een stukje gereden en ben toen op een parkeerplaats uitgestapt en even rond gelopen peukje gedaan , er kwam zelfs nog een man naar mij toe dat ik er goed uit zag hihi alleen toen ik terug ging praten hoor je natuulijk toch dat ik een man ben hihi , was toch spannend op dat moment , want ik kon niet snel wegrennen in een strakke latex rok hihi .

    zo wou ik even delen met jullie allemaal hihi. Ik woon in Omgeving bollenstreek zijn er nog meer mensen die daar af en toe stiekem op parkeerplaatsen rond lopen op hakken of in latex ? Xx Luna

    Ik ben Luna (tgirl)
  • Hakkenman

    Klinkt spannend, ik ga wel op mijn hakken naar buiten, ook openbaar maar dit zou ik niet durven. Minimaal 10 cm

  • Hakkenman

    Ik omgeving Breda

  • Luna

    Heej hallo Hakky

    Leuk dat je reageerd , jah het is wel spannend hoor hihi .

    Maar in het dagelijks leven loop ik ook al in vrouwen kleding rond alleen dat gewone kleding wel sexy kleding maar niet te .

    Zo dat is wel een endje weg , jammer want anders hadden we samen kunnen lopen hihi .

    groetjes Luna

    Ik ben Luna (tgirl)
  • Hakkenman

    Was wel leuk geweest, maar idd ver wwg

  • Hakkenman

    Wel heb ik altijd een strakke leren broek aan en een schoudertas als ik openbaar ga lopen

  • Hakkenman

    Krijg ook zelden commentaar, ze kijken wel

  • Frida

    Hi Luna

    Heb je ook met je hakken aan op je pedalen gedrukt? Wat voor hakschoenen/laarzen droeg je precies?

  • Luna

    Heej hallo 

    jah heb ik ook gedaan , en ik droeg 15cm pump platte zool , om precies te zijn DOMINA-460 .

    was wel even wennen hoor , maar ik heb automaat dus dat scheeld wel als ik had moet schakelen wordt wel een ander verhaal hihihihi . 

    xxx Luna

    Ik ben Luna (tgirl)
  • Hakkenman

    Zijn idd gave hoge hakken