Maatje gezocht

  • Bas

    ben op zoek naar maatje die het ook geil vind om op hoge hakken te lopen. Wil graag samen genieten van filmpjes en samen op hakken lopen. Wie in regio Breda deelt mijn fetish? Heb zelf giaro enkel laarsjes maar geil ook op platform pumps en laarzen. Vrouw of stelletje ook welkom. Ik ben zelf 36jr 1.91 lang. Graag reactie als je rond 25km van Breda woont

  • Frida

    En welke damesmaat hakken draag je? Ik draag 39, soms een 40

    groetjes,

    Frida (travestiet)

  • Hakkenman

    Frida, ik heb 42/43 maar zelf een redelijk aantal hakken, zowel pumps als laarzen en overknee laarzen en plateauhakken. Vind het geil om ermee over straat te lopen en te gaan winkelen. Zondag mooie enkellaarzen gekocht met 12 cm hak en 2 cm plateau. Gelijk aangedaan en verder gaan shoppen. Ik heb ook lakbroeken, maar deze draag ik alleen thuis. Wel leren broeken die ik combineer met mijn hakken

  • Frida

    Staat gegarandeerd erg goed, een leren broek met hakken laarzen, bij iedereen

  • Frida

    De regio maakt me niet zo veel uit. In mijn auto zit een gaspedaal dat ik dolgraag met een sandaal op heel hoge hakken mag intrappen. Zo kom ik overal.

  • Charlène

    Hoi Frida, als je een mailtje stuurt naar jeroen0987@hotmail.com heb ik nog wel wat materiaal voor je ;)

  • Hakkenman

    Wat voor materiaal wil je?