heerliijk thuis

  • Maartje2

    Ha Frida, mijn liefde voor naaldhakken is al op jonge leeftijd begonnen. Ik keek graag plaatjes naar vrouwen in pumps in het weekblad van mijn moeder.

    Op een gegeven moment heb ik de stoute schoenen aangedaan, haha, en ben ik een paar pumps gaan kopen bij Silhouette.

    Mijn panties koop ik net als mijn kniekousjes gewoon bij de Hema, zwart 20 denier. Netpanties vind ik op dit moment nog even te gewaagd.

    Misschien kom ik in de toekomst wel eens verder, maar voorlopig alleen pumps kousen en Belinda!

    Groetjes, Maarten

  • Frida

    Bij mij begon het met mijn moeder die dus altijd met hakken aan auto reed. Mijn belangstelling daarin werd echter gewekt via een vriendin van mijn moeder die een keertje klaagde dat ze met bepaalde hakken aan zo moeilijk kon rijden. Sinds dat moment wilde ik niets liever dan ook met hakken op pedalen trappen zoals mam in de auto. Ik oefende eerst met haar hakken aan op het naaimachinepedaal en omdat ik dat er zo leuk bij vond ging ik haar kleding dragen en make-up erbij doen. Ik werd dus travestiet en vind dat heerlijk.

    groetjes van Frida

  • Maartje2

    Leuk idee om op hakken mij Maartje te noemen! Heb inmiddels een tasje om mijn sigaretten in te bewaren en wanneer ik mijn pumps draag rook ik alleen menthols.

  • Maartje2

    Leuk idee om op hakken mij Maartje te noemen! Heb inmiddels een tasje om mijn sigaretten in te bewaren en wanneer ik mijn pumps draag rook ik alleen menthols.

  • Frida

    Zeg Maartje, stuur maar eens een berichtje aan gaspedaalmeisje at live punt nl

    Erg benieuwd