heerliijk thuis

  • Maartje2

    Vanavond lekker in mijn pumps met af en toe een heerlijke Belinda.

  • Frida

    Lekker hoor. Hoe hoog zijn je hakken? Overdag draag ik 8 tot 10cm. In de avond 14 of 15cm.

    groetjes,

    Frida

  • Maartje2

    De mijne zijn 10 cm. Hoger kom ik niet!

    Groetjes, M.

  • Frida

    Trap je die Belinda's ook uit met je hak? Ik zag mijn mam een keer een dikke sigaar uitmaken met haar hoogste dikke blokhak. Sindsdien gebruik ik ook mijn hak daarvoor. Heel subtiel het vurige puntje eraf drukken.

  • Maartje2

    Dat is leuk: een bolknak uitmaken met een blokhak!

    Als ik in de tuin ben mag ik ook graag mijn sigaretten uitmaken met mijn hak.

    groeten, Maarten

  • Frida

    Hai Maarten,

    Het zag er ook best wel spannend uit want haar hak was zo veel groter als de peuk van die grote sigaar.

    Zo op een avondjethuis op je pumps, wat draag je er dan verder bij? Sportief met je jeans, op makkelijk met een jogging pak, of misschien zelfs een damespakje of gewoon lekker niets erbij…

    Groetjes van Frida

  • Maartje2

    Ha Frida,

    Lekker met pantykousjes onder een pantalon of soms alleen in panties. Dat is ook lekker.

    Van die sigaar van je moeder kan ik mij helemaal voorstellen. Zou ik ook een mooig gezicht hebben gevonden.

    Rook jij ook sigaren? Ik hou er niet van!

    Groetjes, Maarten

  • Frida

    Dat doe je dan goed, want panties vind ook ik heerlijk zitten. 

    Nee, ik rook geen sigaren en mijn mam deed dat ook niet. Het was op een tuinfeestje, vandaar haar grote dikke en brede blokhakken, met naaldhakken zak je immers weg in zachte grond. Zij wilde die dikke sigaar denk ik proberen, ze nam hem uit de mond van haar flirt, trok er aan, keek er vies naar en legde hem onder haar hak, steunend op haar tenen. Ze blies de rook in het gezicht van die man en zette haar hak stevig neer…

    Die grote sandalen die ze droeg heb ik zelf ook vaak aangehad. Als ik er mee op het gaspedaal van mams naaimachine trapte dekten die schoenen dat hele pedaal af. Ze liepen zalig, volop steun en een heerlijk hoge hak.

    Groetjes van Frida

  • Frida

    En je panties, welke kleur, dikte? Draag je ze ook met een print of een werkje erin? Toen ik voor het eerst een zwarte netpanty aantrok voelde ik me een heel ondeugende vrouw. Heerlijk. En dat swoesj geluid als je met een pantyvoet in een pump stapt, zalig. Noem jij jezelf op pumps misschien Maartje of Martine? Of blijft het gewoon Maarten.

    groetjes van Frida

  • Frida

    Vergeet ik het belangrijkste nog, hoe ben je zo op naaldhakken terecht gekomen? Een verlangen dat je al lang had, een heimelijk genoegen waar je nu aan kon toegeven?

    Groetjes van Frida