Wat is jullie leukste ervaring op hakken?

  • Josje

    Ik ben weleens benieuwd. Wat is jullie leukste ervaring op hoge hakken?

    De mijne: de eerste keer samen met mijn 3 beste vriendinnen (Stella, Ellen en Aisha) op hakken lopen op school. Allemaal stiekem een paar hakjes van thuis meenemen (de meeste van ons mochten niet van onze ouders op hakken lopen we waren toen ongeveer 15 16 jaar, werden mee gesmokkeld in onze schooltassen ;)) en dan op school onze platte schoenen wisselen voor onze hakjes. We hadden alle 4 een ander paar schoenen. Stella droeg een paar mooie zwarte lakpumps met een hakjes van ongeveer 9cm, Ellen had een paar mooie, marine blauwe mary jane's aan met een bandje over haar voet en een hakjes van 8cm, Aisha droeg een paar prachtige lakbruine enkellaarsje met een stilletohakje van ongeveer 9/10 cm en ik droeg een paar nudekleurige pumps met heerlijke naldhakjes van 8a9cm. We wouden graag gezien worden en boy!!! We werden gezien. Want neem maar van mij aan, het geklik en geklak van een groepje schoolmeiden, opgemaakt en hooggehakt wordt door niemand genegeerd :p. Was al met al een hele leuke ervaring.

    Maar wat is jullie leukste ervaring? Mag gerust een spannend verhaal zijn. Ik ben benieuwd

    Xxxxxx

  • Frida

    Zelf ben ik travestiet met een fetisj voor hoge hakken ( pedal pumping, crush) ik hen diverse heel fijne ervaringen met hoge hakken. Als jongetje van dertien, met slingbacksandalen van mijn moeder aan, mode 1975, dikke zool, grote blokhakken. Ik zat achter haar naaimachine en trapte met mams hakken aan op het elektrische gaspedaal, ineens had ik mijn buik vol vlinders, zo'n gevoel.

    Een andere ervaring, jaren later, ik woonde op mijzelf en had mijn eigen spulletjes. Ik had een paar sexy naaldhak  muiltjes aan, 10 cm naaldhak. Ik had een gele ballon opgeblazen en dichtgebonden, knallen is dan niet meer te vermijden. Ik zette mijn rechtervoet op de ballon met het muiltje en drukte de hak er steeds dieper in en ik genoot van de onverwachte knal van het stuktrappen van zo'n ballon.

    Waar het voor mij mee begonnen was, ik zag mijn moeder altijd auto rijden met hoge hakken aan en dat wilde ik ook zo graag. Op een mooie zaterdagmiddag zat ik dan eindelijk een keer in de auto achter het stuur en als ik dan naar beneden keek zag ik mijn voet daar op het gaspedaal trappen. Aan mijn voeten zwarte biker girl sandalen, bandjes tot aan mijn enkel, dikke zool en een grote metalen blokhak van een cm of 10. En dan 's avonds dezelfde rit maken naar dan met elegante naaldhaksandaaltjes op de pedalen.

    Travestie is heerlijk maar dat is meer voor een ander forum.

  • Frida

    Een heel oud topic weer activeren, maar ik wil dit toch kwijt. Net als zoveel anderen heb ook ik een jaar van thuiswerken achter de rug. Voor mij als travestiet gaf dat een ongekende mogelijkheid om als hooggehakte dame aan de slag te gaan. Elke dag een vlot jurkje aan en op alle mogelijke hakken. Zoom besprekingen deed ik op z'n Shania Twains: mans shirt, short shirt. Nieman kon zien dat er onder mijn gewone shirt een kokerrok  zat, zwarte panties en een pump met een enkelbandje, ik genoot!

  • Roger

    Frida

    Een heel oud topic weer activeren, maar ik wil dit toch kwijt. Net als zoveel anderen heb ook ik een jaar van thuiswerken achter de rug. Voor mij als travestiet gaf dat een ongekende mogelijkheid om als hooggehakte dame aan de slag te gaan. Elke dag een vlot jurkje aan en op alle mogelijke hakken. Zoom besprekingen deed ik op z'n Shania Twains: mans shirt, short shirt. Nieman kon zien dat er onder mijn gewone shirt een kokerrok  zat, zwarte panties en een pump met een enkelbandje, ik genoot!

    Hallo Frida,

    het was inderdaad een jaar waarin ik zelf ook menig overleg op hoge hakken gevoerd heb. 

    wat dat betreft is het thuiswerken geen straf ????

  • Frida

    Hihi, ik had in mijn tienerjaren de stap al moeten zetten om voltijds als vlot geklede vrouw te lopen, op hakken

  • Heellover

    Mijn leukste en fijnste ervaring was destijds toen ik een heerlijke vrouw ontnoette die ook dol was op high heels en ik bij haar helemaal mezelf kon en mocht zijn door ook high heels te dragen. Ze accepteerde dat en we hebben samen heerlijk van elkaar genoten. Zo kan het dus ook gelukkig

  • Roxy

    Josje

    Ik ben weleens benieuwd. Wat is jullie leukste ervaring op hoge hakken?

    De mijne: de eerste keer samen met mijn 3 beste vriendinnen (Stella, Ellen en Aisha) op hakken lopen op school. Allemaal stiekem een paar hakjes van thuis meenemen (de meeste van ons mochten niet van onze ouders op hakken lopen we waren toen ongeveer 15 16 jaar, werden mee gesmokkeld in onze schooltassen ;)) en dan op school onze platte schoenen wisselen voor onze hakjes. We hadden alle 4 een ander paar schoenen. Stella droeg een paar mooie zwarte lakpumps met een hakjes van ongeveer 9cm, Ellen had een paar mooie, marine blauwe mary jane's aan met een bandje over haar voet en een hakjes van 8cm, Aisha droeg een paar prachtige lakbruine enkellaarsje met een stilletohakje van ongeveer 9/10 cm en ik droeg een paar nudekleurige pumps met heerlijke naldhakjes van 8a9cm. We wouden graag gezien worden en boy!!! We werden gezien. Want neem maar van mij aan, het geklik en geklak van een groepje schoolmeiden, opgemaakt en hooggehakt wordt door niemand genegeerd :p. Was al met al een hele leuke ervaring.

    Maar wat is jullie leukste ervaring? Mag gerust een spannend verhaal zijn. Ik ben benieuwd

    Xxxxxx

    Haii Josje,

    wat moet dat een gaaf gezicht zijn he 3 meiden op hakken en make up hihihi…ik ben dol op laarzen…van enkel tot dij en vooral met hoge hakken,blok,slee mmmm zo zallig om binnen en buiten mee te lopen,

    Veel liefs Roxy