Wie rijdt er paard en/of draagt graag rijlaarzen?

  • Pierre

    Sandro

    Vrouwen naar mijn hart die je een knal onder de ballen geven als je aan ze zit.

    Vanmorgen was ik in het bos aan het wandelen met de hond.

    Ik had mijn zwarte custom made cowboylaarzen aaangetrokken, kniehoogte, 9 cm hoge hakken en spitse punten met metal tips.

    Mijn donkere stretch spijkerbroek droeg ik in de laarzen.

    Na een half uur wandelen komt er een mountainbiker voorbij en stop op 25 meter afstand vvoor me en begint me uit te schelden voor

    flikker, nicht etc. zoveel scheldwoorden dat ik ze niet eens allemaal kon onthouden. toen ik naar hem toe wilde rennen, ging hij ervandoor.

    Als hij de ballen had  was hij al achter me begonnen met schelden en niet ver voor me.

    Ik dacht, trek je er niet vanaan, die spoort niet.

    Na 10 minuten wandenel, zie ik hem bij een boom staan, voorover gebukt over zijn fiets, Waarschijnlijk iets met de ketting of versnelling.

    Ik loop naar hem toe maar hij hoort mij niet aankomen.

    Ik kon nu 3 dingen doen, gewoon doorlopen en hem negeren, hem aanspreken en confronteren met het schelden of omdat

    hij voorover gebukt stond zijn ballen tussen zijn benen in de strakke fietsbroek goed zichtbaar waren, zodat ik ze makkelijk een rot schop kon geven met de metalen punt van mijn laars, hij zou al gillend en kotsend van de pijn over zijn fiets op de grond kwakken en nooit weten wat hem geraakt had.

    Mijn gedachte, mijn verleden en de adrenaline hebben bepaald wat er gebeurd is…

     

    Dat is iets wat ik nooit zal begrijpen. Iedereen heeft voorkeuren en iedereen gruwelt van bepaalde dingen. Ik denk vaak genoeg dat er mensen voorbij komen die er niet uit zien of die ik zelfs een beetje walgelijk vind. Maar ik snap de neiging niet om dat te moeten uiten naar die mensen. Ze moeten zelf weten hoe ze er bij lopen. Zo lang ik er geen last van heb heb ik geen recht van klagen. Ik ben niet verplicht om mensen in mijn leven toe te laten en te accepteren. Maar iemand die voorbij loopt is precies alleen dat. Iemand die voorbij loopt, niet iemand die onderdeel van mijn leven is. Ik word niet gedwongen tot acceptatie op dat moment.

    Dus ik snap niet dat iemand de moeite neemt om te stoppen en af te stappen, om vervolgens naar iemand anders te gaan staan schreeuwen.

    Zijn je laarzen het enige wat “afwijkend” is aan je uiterlijk, of heb je andere uiterlijkheden die mensen triggered? Ik vind het namelijk bizar dat iemand zo zou reageren puur en alleen om je alleen je laarzen. Tenzij hij misschien een laarzenfetish had? LOL :-)

  • Pierre

    Sandro
    Pierre

    @Sandro : Ik ben wel heel erg benieuwd naar jouw beweegredenen om zo'n collectie van laarzen aan te schaffen. Wil je daar prive wat meer over uitweiden? Je kan mij bereiken op wannabe_deurmat bij yahoo punt com.

    Pierre,

    Ik weet het niet precies, ik heb het er in een ander topic al over gehad.

    Ik denk dat het komt omdat ik van kleins af zover ik me kan herinneren door vrouwen omgeven was met laarzen aan,

    mijn moeder droeg dagelijks laarzen en later mijn zus ook. Ook vriendinnen van mijn moeder en zus droegen vaak laarzen, zo ook 2 tantes, En mijn moeder en zus droegen ook vaak leren rijlaarzen, daar liepen ze dan op de boerderij al voor en na het paardrijden op rond.

    Ik heb laatst nog foto's en dia's uit de oude doos zitten bekijk en, kon het meeste me niet meer herinneren, maar ze droegen laarzen met blokhakken en met de dunnere hakken (geen echte naaldhakken)  in licht bruin, donkerbruin, zwart en wit.

    Ik werd dus van kleins af aan al omgeven door laarzen, qua geluid van hakken kan ik me alleen nog het op en neer lopen op de trap herinneren.

    Op mijn veertiende ben ik de rijlaarzen van mijn moeder gaan passen en gebruiken.

    Naast de sendra laarzen heb ik ook nog 2 paar sancho, 1 paar primeboots en 5 paar custom made cowboyboots uit de US.

     

    Ja, ik had je verhaal in het andere topic al gelezen. Maar waar ik meer naar geinterreseerd ben is je huidige beleving als je laarzen draagt. Je lijkt iets te hebben met mannen die in hun ballen worden getrapt, dus schijnbaar is er een vorm van sadisme of masochisme dat meespeelt in jouw beleving. Geeft het dragen van laarzen jou een gevoel van power, superioriteit of dominantie? Of doet het precies het tegenovergestelde? Doe je ook iets actief op dat gebied of wacht je gewoon op de eerstvolgende klootzak die je uitscheldt? ;-)

    Ik heb van jongs af aan altijd masochistische en onderdanige trekjes gehad. Op het gebied van intimiteit val ik echt alleen puur op vrouwen. Ik ben niet zo dol op lichamelijk contact en lichamelijk contact met een man is echt een enorme no-no voor me. Maar te gelijkertijd hebben bepaalde laarzen een enorme aantrekkingskracht op mij. Dus mannen die dat soort laarzen dragen zijn altijd een soort twijfelpunt voor mij geweest. Ik heb al langer de fantasie om “vertrapt” te worden door een man met dat soort laarzen. Het lijkt een soort extra vernederend te zijn. Of misschien komt het wel omdat het een pure vorm van sadisme zou zijn, en niet sexueel. Nu zijn vrouwen die dat willen doen al vrij zeldzaam, maar dat soort mannen lijkt helemaal zeldzaam te zijn. In het afgelopen jaar ben ik gaan nadenken over de rollen om te draaien, o.a. omdat er zo weinig liefhebbbers zijn. Ik vraag me af of ik een kick zou krijgen van iemand anders (man of vrouw) schoppen met een puntige cowboylaars. Soms denk ik dat het me zou opwinden en op andere momenten denk ik dat ik het niet eens zou kunnen. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jouw beleving.

  • Pierre

    Sandro

    Dat snap ik ook niet dat iemand zoiets doet, ik keek ook eerst om of hij het niet tegen iemand anders had.

    Nee, ik had verder niets bijzonders aan of gedroeg me vreemd, blijkbaar zij er genoeg rare mensen op de wereld, zo heb je er ook

     die afspraken maken met homo's om ze dan in elkaar te slaan.

     

    Soms heeft het ook te maken met iets dat heel dicht tegen hun verlangen aan zit, maar het geeft dan “korsluiting” omdat het geslacht van de persoon verkeerd is voor hun. Ja, de verhalen van mensen er in lokken heb ik ook over gelezen. Geen idee in welke maten dat echt gebeurt.

  • Pierre

    Sandro

    Ik vind de laarzen gewoon mooi en het is 1 van de weinige soort die door mannen gedragen worden.

    Laarzen zijn natuurlijk van oorsprong gebruikt voor bescherming van de onderbenen, net zoals de rijlaarzen daarvoor zijn bij het paardrijden. Ik heb geen drang om uit sadisme iemand pijn te doen, het is in mijn leven meerdere keren voorgekomen uit nooitzaak,

    en dan is het een makkelijke maniier om de situatie zelf onder controle te houden en dan zijn die laarzen een goed hulpmiddel.

    Vrouwen laarzen met naaldhakken worden vaak gebruik bij dominantie maar dat betekent nog niet dat een vrouw die laarzen met

    naaldhakken draagt dominant is.

    Of ik iemand zou schoppen die het vraagt, dat heb ik al eens meegemaakt in een hotel in Duitsland, ik ging naar het toilet en was een duitser waarschijnlijk een zakenmannetje, keurig netjes in pak, vroeg : “wollen Sie mir in die eier treten? ”  ik keek er vreemd van op,

    ik had mijn lichtbruine sendra's aan met gewoon de broek eroverheen, ik zei tegen hem :“ Nein, das wollen Sie nicht”, “Doch, i ch werde Sie bezahlen”, en haalde geld uit zijn zak en betaalde me 300 euro. Hij legde uit dat hij een schop van voren wilde, van achteren tussen de benen door en zittend op zijn knieeen en wilde het filmen. Ik vond het maar een vreemd verzoek en vroeg of hij het opnieuw wilde vragen zodat ik het kon opnemen met mijn telefoon. Daarna ging hij klaar staan met zijn benen wijd en ik moet me niet inhouden, ik heb hem een flinke schop gegeven, hij klapte voorover op de grond, kreunend van de pijn. Ik heb 5 minuten gewacht voor de volgende schop die hij wilde.maar na 5 minuten lag hij nog steeds op de grond, ik ben toen weggegaan en gezegd dat ik over 10 minuten wel weer terugkwam. Na 15 minuten ben ik teruggeaan en zat hij recht op in de hoek, ik vroeg : “Wollen Sie die folgende Tritt ” , “Nein, nein, bitte nicht, es ist gut so”. Hij kon er dus minder goed tegen dan hijzelf dacht.

     

    Ok, dan kan je mij helaas niet verder helpen wat betreft de beleving. En zo maar iemand in real life vragen is nogal creepy en ongepast als je het mij vraagt. Ik zou het nooit op die manier doen, en ik snap dat iemand zich daardoor heel ongemakkelijk kan voelen.

    En ja, er is een verschil tussen verlangen en realiteit. Als het om fetish play gaat dan schop je niet heel hard omdat het dan veel te snel voorbij is. Er zit een opbouw in waarmee je een “slachtoffer” intimideert en opwarmt. Je moet een verlangen hebben om iemand langdurig te laten “lijden”. Als jij gelijk vol hebt uitgehaald en ook nog eens precies met de punt hem geraakt hebt, dan zal het inderdaad gelijk einde oefening zijn geweest voor hem… moet je ook maar niet een wildvreemde vragen om je te schoppen… LOL ;-)

  • groom

    Hey Sandro, zou je mij ook eens een mail willen sturen? Misschien mag ik iets voor je betekenen? 

    <— mijn email adres

  • peter

    Pierre
    Sandro
    Pierre

    @Sandro : Ik ben wel heel erg benieuwd naar jouw beweegredenen om zo'n collectie van laarzen aan te schaffen. Wil je daar prive wat meer over uitweiden? Je kan mij bereiken op wannabe_deurmat bij yahoo punt com.

    Pierre,

    Ik weet het niet precies, ik heb het er in een ander topic al over gehad.

    Ik denk dat het komt omdat ik van kleins af zover ik me kan herinneren door vrouwen omgeven was met laarzen aan,

    mijn moeder droeg dagelijks laarzen en later mijn zus ook. Ook vriendinnen van mijn moeder en zus droegen vaak laarzen, zo ook 2 tantes, En mijn moeder en zus droegen ook vaak leren rijlaarzen, daar liepen ze dan op de boerderij al voor en na het paardrijden op rond.

    Ik heb laatst nog foto's en dia's uit de oude doos zitten bekijk en, kon het meeste me niet meer herinneren, maar ze droegen laarzen met blokhakken en met de dunnere hakken (geen echte naaldhakken)  in licht bruin, donkerbruin, zwart en wit.

    Ik werd dus van kleins af aan al omgeven door laarzen, qua geluid van hakken kan ik me alleen nog het op en neer lopen op de trap herinneren.

    Op mijn veertiende ben ik de rijlaarzen van mijn moeder gaan passen en gebruiken.

    Naast de sendra laarzen heb ik ook nog 2 paar sancho, 1 paar primeboots en 5 paar custom made cowboyboots uit de US.

     

    Ja, ik had je verhaal in het andere topic al gelezen. Maar waar ik meer naar geinterreseerd ben is je huidige beleving als je laarzen draagt. Je lijkt iets te hebben met mannen die in hun ballen worden getrapt, dus schijnbaar is er een vorm van sadisme of masochisme dat meespeelt in jouw beleving. Geeft het dragen van laarzen jou een gevoel van power, superioriteit of dominantie? Of doet het precies het tegenovergestelde? Doe je ook iets actief op dat gebied of wacht je gewoon op de eerstvolgende klootzak die je uitscheldt? ;-)

    Ik heb van jongs af aan altijd masochistische en onderdanige trekjes gehad. Op het gebied van intimiteit val ik echt alleen puur op vrouwen. Ik ben niet zo dol op lichamelijk contact en lichamelijk contact met een man is echt een enorme no-no voor me. Maar te gelijkertijd hebben bepaalde laarzen een enorme aantrekkingskracht op mij. Dus mannen die dat soort laarzen dragen zijn altijd een soort twijfelpunt voor mij geweest. Ik heb al langer de fantasie om “vertrapt” te worden door een man met dat soort laarzen. Het lijkt een soort extra vernederend te zijn. Of misschien komt het wel omdat het een pure vorm van sadisme zou zijn, en niet sexueel. Nu zijn vrouwen die dat willen doen al vrij zeldzaam, maar dat soort mannen lijkt helemaal zeldzaam te zijn. In het afgelopen jaar ben ik gaan nadenken over de rollen om te draaien, o.a. omdat er zo weinig liefhebbbers zijn. Ik vraag me af of ik een kick zou krijgen van iemand anders (man of vrouw) schoppen met een puntige cowboylaars. Soms denk ik dat het me zou opwinden en op andere momenten denk ik dat ik het niet eens zou kunnen. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jouw beleving.

    Hallo Pierre, 

    Ik draag als ook altijd dameslaarzen en wordt er ook graag mee getrampeld. Ik ben ook wel switch en wil ook wel over iemand heenlopen. Met wat voor laarzen wil jij het liefst getrampeld worden.

  • Pierre

    peter

    Hallo Pierre, 

    Ik draag als ook altijd dameslaarzen en wordt er ook graag mee getrampeld. Ik ben ook wel switch en wil ook wel over iemand heenlopen. Met wat voor laarzen wil jij het liefst getrampeld worden.

    Peter, voor dit soort vragen kan je mij beter mailen op wannabe_deurmat@yahoo.com.

  • Gelaarsde Man

    Ik draag graag mijn Königs lederen rijlaarzen of rubber Aigles. Zou graag mede fetisjisten (m,v,tv) ontmoeten. Ook voor spanking, boots-busting, crossdressing. Altijd i.c.m. (rij-)laarzen en ook op buitenlocatie. Kan niet ontvangen, wel makkelijk verplaatsen. Omgeving zuid Veluwe.

    Fetish voor: (rij-)laarzen, panty's, geïnteresseerd in rollenspel, travestie, sissy's, rukken…
  • Pierre

    Boots-busting? Daar heb ik nog nooit van gehoord en ik ken ondertussen best wel wat aardig termen.

  • Gelaarsde Man

    Boots busting is balls busting met laarzen…

    Fetish voor: (rij-)laarzen, panty's, geïnteresseerd in rollenspel, travestie, sissy's, rukken…