Hoe hakken mij compleet veranderde (verhaaltje)

  • Josje

    Ik zal me even voorstellen. Ik ben Vannessa en sinds 2 jaar een echte hakkendiva. Zo erg zelfs dat ik tegenwoordig niet eens meer op platte schoenen loop. Dat was 2 jaar geleden wel anders.

    Ik ben niet echt een meisjesmeisje. Liep standaard met jeans, had maar weinig jurkjes (droeg ze ook bijna nooit), gebruikte maar weinig make up en boven alles, ik liep altijd op platte schoenen (meestal gympen). Mijn beste vriending Becky (echt een poppetje) plaagde me daar altijd mee omdat zij juist het tegenovergestelde is. Altijd haar haar goed, netjes gekleed en ook meestal met een paar leuke hakjes eronder ‘'om het af te maken’'. Op mijn verjaardag gaf ze me een cadeautje wat me zou veranderen. Een paar zwarte pumps. ‘'Om te kunnen oefenen’' zij ze lachend (we hadden het net met onze vriendinnen over schoenen gehad). s'Avonds rond 11 uur, toen iedereen naar huis was besloot ik nog even wat op te ruimen voor ik naar bed ging. Mijn oog viel op mijn cadeautje dat ik van Becky had gekregen. Ik dacht nog bij mezelf ‘'10cm hoog???? hoe moet ik hier nou in godsnaam nou op lopen’'??? Maar er was toch niemand dus ik dacht bij mezelf ‘'ach wat maakt het uit. laat ik ze maar eens proberen ’'. Toen ik ze aan had getrokken besloot ik een te gaan staan. Nadat ik mijn evenwicht had gevonden keek ik eens in de spiegel (heb een grote spiegel in huis) en verbaasde me vooral van wat ik zag. Wat zijn ze mooi, en wat staan ze me goed dacht ik nog bij mezelf. Op het moment dat ik een stap wil zetten om naar de spiegel te lopen wordt ik opeens verast door een verassend geluid. KLAK.

    Tuurlijk ik heb weleens vaker hakken voorbij horen komen en toen bestede ik daar nooit aandacht aan. Maar nu maakte ik zelf het geluid. Een verassend aangenaam geluid. Terwijl ik naar mijn spiegel loop (het lopen op hakken had ik heel snel onder de knie opvallend genoeg) voel ik opeens iets. Opeens voel ik me mooi en …..sexy (T is niet dat ik mezelf niet mooi vindt ofzo maar ik heb mezelf nooit als sexy beschouwd). Terwijl ik voor de spiegel sta vraag ik met plots iets af wat ik me nog nooit hat afgevraagd: hoe zou dit staan met een mooi jurkje? Ik besluit mijn enige zwarte jurkje die ik heb aan de trekken nog eens voor de spiegel te gaan staan. Nu vloede ik me zowaar nog sexyer maar bovenalles, ik vloede me 100 procent vrouw. Helemaal verbaast over mijn nieuwe ik had ik ook ineens een vreemd gevoel: ik wil even gaan lopen. Maar waarom opeens (inmiddels was het al na 12)?? Ik besluit echter mijn jas aan te doen, mijn tasje te pakken en een stukje te gaan lopen bij mij in de straat. Op mijn hakjes. Er was niets of niemand te zien of te horen. Alleen klak klak klak klak. Mijn geklak van mijn hakjes. Met elke stap die ik zette, met elke klak die ik hoorde raakte ik met de seconde meer opgewonde. Waar kwam dit opeens vandaan? Eenmaal thuis gekomen hield ik het gewoon niet meer. Ik moet ‘'even ontladen’' (je weet wel wat ik hiermee bedoel ;) ), maar deze keer deed ik het met mijn hakken aan. In bed. Wat gebeurdt er opeens met me? dacht ik bij mezelf. Maar het gevoel was heerlijk en onvergetelijk.

    Sindsdien is er veel veranderd. Buiten het feit dat alleen maar hakken draag tegenwoordig ben ik me ook veel vrouwelijker gaan kleden (sexy jurkjes, korte rokje enzo). Ik voel me nu ook gewoon een stuk sexyer. Laatst liep ik met Becky over straat na een avondje uit. We liepen op onze hakjes.over straat. We liepen gearmd omdat we over kinderkopjes liepen. Maar ik vondt het heerlijk opwindend om zo te lopen met Becky. 2 mooie dames met mooie naaldhakjes, klakkent over de kasseien. 2 jaar geleden had ik me daar geen voorstelling van gemaakt. Nu wil ik niet anders meer. Was getekent , een echte hakken diva.

    Kusjes!! xxxx

  • Josje

    Hai marcella hoge hakken zijn niet alleen geil maar ook stijlvol en elegant Maar het is vooral heerlijk om erop te lopen. En ik vindt het nu vooral leuk om me op en top vrouw te voelen en dat voel ik me als ik een paar mooie stiletto's of naaldhakjes aan heb. Of het nou aan het werk is, op een feestje is of tijdens het stappen. Of het nou komt omdat je er zo lekker met gat gaat schudden of vanwegen het lekkere geluid, waarom het me opwind weet ik niet maar ik wil gewoon niet anders meer. Laatst liep ik met vier vrouwen (na het stappen, we waren op weg naar mijn auto) over straat. Dat was zo lekker. Stel het je eens voor : 4 mooi geklede vrouwen giegelend en een beetje tipsy ;) (ik niet ik moest rijden) arm in arm, lekker klikkent en klakkent op hun mooie hakjes. ZO LEKKER OPWINDEND!!!!!! xxx

  • Josje

    Hai Fred laarzen draag ik inderdaad ook weleens. Heb 1 paar lange laarzen met metalen naaldhakken (ik vindt het geluid van klakkende metalen hakjes heerlijk <3) van 10cm hoog. Maar mijn voorkeur gaat dan wel uit naar een paar enkellaarsjes. Die vindt ik perwoonlijk wat mooier en ik loop meestal met pantys of blote benen (laat graag mijn benen zien). Maar uiteraard wel met een paar dunne naald of stilettohakjes. Dat ik gewoon mijn ding. Daar voel ik me prettig op. Bovendien kan je met platte schoenen niet zo lekker klakken als met naaldhakjes :p. Xxx

  • Josje

    Bryan

    Hey Vanessa ik snap heel goed dat het geluid echt super fijn is en dat je erg opgewonden wordt van hakken. Zelf heb ik dat ook alleen ben ik een man van 23 jaar. Elke keer als ik een stuk ga lopen wat ik nog niet in vol publiek durf wordt ik net als jou opgewonden. Na veel keren moet er dan ook een ontlading zijn haha. Maar heb je nog enige tips voor me?

    Hai bryan

    Wat leuk en stoer dat je daar gewoon voor uitkomt!!! Als je net pas op hakken loop adviseer ik je om gewoon langzaam de hoogte in te gaan. Begin eerst met een hakje van 7a8 cm en kijk hoe dat loopt en voelt. Wat ik toen ik net op hakken ook vaak deed is lopen met een vriendin(nen)\vriend (ken een paar jongens die aan travestie doen). Als je dan gearmd loopt met je collega hakkendragster of drager kan je je evenwicht wat makkelijker bewaren wat handig is zeker als je op echt dunne naaldhakjes loopt. Bovendien, wat is er nog opwindender dan naar het geklik en geklak luisteren van je eigen hakken? Naar het geklik en geklak luisteren van jou en van je hakkencollega('S) naast je :p. Gewoon lekker thuis oefenen en als je er klaar voor bent gewoon eens lkkr gaan lopen. Succes. KusjesXXXXX

  • Charlène

    Hoi Vannessa,

    Wat leuk dat je het klakgeluid van naaldhakken zo mooi en opwindend vindt!

    Heb je het wel eens meegemaakt dat je bij het lopen op je hakken onbedoeld met het ijzertje van een hak de grond raakte, bij het naar voren zetten van de voet? De hak maakt dan een soort TSJRAAAAAAK geluid. Het gaat dan van: KLAK KLAK KLAK TSJRAAAAAAK KLAK KLAK KLAK. Zelf vind ik dat geluid heel erg sexy.

    Groetjes van Jeroen.