Stilletjes of lekker laten horen???

  • Josje

    Ik ben weleens benieuwd wat de meningen zijn. Stille hakken of luide hakken?

    Mijn mening: Luide hakken. Ik hou ervan mannen te laten horen dat ik eraan kom, bovendien vindt ik het heerlijk om flink te klikken en te klakken op mijn hakjes. maar wat zijn de meningen?

  • Hakkenman

    Lekker laten horen die geile hakken, ik (man) draag zelf ook hakken, ook in het openbaar. Meestal stille en soms lawaaierige. De mensen kijken wel even om maar lopen gewoon door. Minimaal 10 cm

  • Linda

    Zeker lekker geluid laten maken die hakken. Loop graag op hakken buiten…

  • Roger

    Ik sluit me helemaal aan bij de vorige 3 heren. Lekker laten klakken die hakken. 

    Het moet niet een doel op zich worden. Maar een dame of heer die goed en elegant op hakken voort kan loopt meestal ik wel zodanig dat het geen storend getik is maar een beschaafd getik wat net genoeg is om de aandacht te trekken. Ik houd er van in ieder geval.

  • Marcella

    Hoi ik hou erg van hoge stalen stileto naaldhakken en vindy het zalig als iedereen dan omkijkt..Zalig geluid die stalen hakken op straat

    ik ben gek op lingerie kousen naaldhakken en sexy jurkjes
  • Charlène

    Marcella

    Hoi ik hou erg van hoge stalen stileto naaldhakken en vindy het zalig als iedereen dan omkijkt..Zalig geluid die stalen hakken op straat

    Ja dat is ook een goddelijk geluid. Erg lekker is ook het per ongeluk ‘schrapen’ met een hoge stalen pin over een tegel als de voet net niet hoog genoeg wordt opgetild. Tak tak tak tak tchraaaaaaac tak tak tak.

    Het daverende geluid van zware plateau hakkenklompen is ook geweldig.

  • Bas

    Inderdaad lekker laten horen:p

    Volgens mij kijken alle mannen onderhand wel om als ze een stel hakken horen. Ik wel hoor!

    Lijkt het iemand van jullie ook leuk om aan trampling te doen toevallig?

    Lekker over iemand heen lopen, uiteraard kan dit ook gewoon met hakken?

    Kan er meer over vertellen bij interesse, bass073@hotmail.com

    Jongeman 28 ;)

  • wilco

    dat lijk mij ook wel lekker om met hakken getrampled te worden door vrouw of man en eventueel daarna als zitplaats gebruikt te worden.kan reageren op startrekcrazy@live.nl