trampling / crushing

  • Michel

    zijn er nog meiden / vrouwen  aanwezig die het leuk vinden om een man te vertrappen onder hun bote voeten,sneakers,of schoenen en laarzen met hak 

    en of meiden die het leuk vinden om iets te pletten met hun voeten/hakken ? bv mobiele telefoons horloges laptops of beeldschermen etenswaar of wat dan ook ?

    dan lijkt het me leuk om met je in contact te komen via de mail of watsapp 

    en eens wat te kletsen  

    heb je interesse ? laat dan ff een reactie achter of stuur ff een pb of een mail naar 1082michel1082@gmail.com

    mvg michel

  • Frida

    Zelf vind ik het altijd wel speciaal om ballonnen stuk te laten knallen door er met mijn hakschoenen aan op te trappen. Met naaldhakken is het zo gebeurd maar met hoge zachte sleehakken aan is het soms een kwestie van even doortrappen, hihi

  • aad

    Michel

    zijn er nog meiden / vrouwen  aanwezig die het leuk vinden om een man te vertrappen onder hun bote voeten,sneakers,of schoenen en laarzen met hak 

    en of meiden die het leuk vinden om iets te pletten met hun voeten/hakken ? bv mobiele telefoons horloges laptops of beeldschermen etenswaar of wat dan ook ?

    dan lijkt het me leuk om met je in contact te komen via de mail of watsapp 

    en eens wat te kletsen  

    lijkt hetje leuk om een keer over mij heen te lopen en puten te maken met je hoge stiletto hakken en dan nog een keer zodatze lange blijevn staan ? dan moet je echt even cobntacty op nemen als je een vrouw bent teminste anders hoeft het niet.groetjes Aadje

    heb je interesse ? laat dan ff een reactie achter of stuur ff een pb of een mail naar 1082michel1082@gmail.com

    mvg michel

  • aad

    Ik zou het dus nog stewds leuk vinden een vrouw ergens te onrm9eten sie stevig over me heen loopt met zeer pijnlijke hoge gakken maar krijg geen reactie jammer wie wil aad.zwaan@ziggo.nl ik hoor het graag lieve schatten

  • Stijn

    Frida

    Zelf vind ik het altijd wel speciaal om ballonnen stuk te laten knallen door er met mijn hakschoenen aan op te trappen. Met naaldhakken is het zo gebeurd maar met hoge zachte sleehakken aan is het soms een kwestie van even doortrappen, hihi

    @ Frida, ben je geïnteresserd om iemand te tramplen?

    Zo ja, mag je me contacteren op belgianheellover@gmail.com

    Een vergoeding is bespreekbaar :)

    Zoekt iemand voor trampling.
  • wilco

    volgens mij is het allemaal nep hierop.zoeits als speurders was.jammer

  • Frida

    Als er hakkendraagsters en dragers zijn die graag crushen en het vuurwerkverbod aan het hart gaat, met je naaldhakken opgeblazen ballonnen stuktrappen geeft ook harde knallen en het is niet zo gevaarlijk. 

    goede jaarwisseling!

  • Bas

    Hoi Frida,

    Dat is inderdaad wel een leuk alternatief.

    Lijkt het je ook leuk om ballonnen kapot te trappen terwijl ze op een lichaam liggen? Lijkt mij wel heel spannend om mee te maken hoor.

    Of als je eens een jongeman wil tramplen? Al redelijk ervaren hiermee maar zoek nog een vaste dame.

    Bass073@hotmail.com

    Hoop oprecht op een reactie.

    Sta voor veel open, ook kletsen over heels haha.

    Fijne jaarwisseling alvast.

  • Frida

    Je moet je hakhoogte wel goed kiezen om te bereiken wat je wilt. Als het om de spanning gaat dat de vrouw de ballon stuk trapt en dat dan net, net goed gaat kan ze het beste pumps op een naaldhak van zeg 7cm dragen. Met dat soort hakken kan je een ballon gecontroleerd kapot knallen, net als je er net een speld in prikt. Met een veel hogere hak heb je een veel kleinere voetafdruk en dan heb je minder grip op de te knallen ballon. Als je met de 14cm naaldhak de knaltrap wil geven is de kans groot dat de ballon weg floept en de jongeman een nogal pijnlijke prik krijgt. Dat schijnt het idee te zijn… :-) Met mijn Ballet Heels die ik sinds kort heb, hakhoogte = voetlengte, je weet wel, druk je je tenen met de hak zo de ballon in, maar zo laten knallen lukt nauwelijks.

  • Charlène

    Of je moet een paar van die Chinese Mabeicki pumps hebben, die hebben een enorme “djjiiiiiiiiiiii” naaldhak van 17 cm maar ook een hoog platform. Daardoor staat de naaldhak ver genoeg van het platform af om diep in de ballon te kunnen drukken.

    Terzijde: die captcha ‘verkeerslichten / autobussen enz’ verificatie drijft mij vaak tot wanhoop.