Pik in schoen

  • Bas

    Ik heb al van kleins af aan iets met schoenen. Als kind was ik al geobsedeerd door de hoge hakken in de Wehkamp catalogus en nu, als 44 jarige Limburgse jongeman, ben ik eigenlijk nog steeds helemaal gek van damesschoenen. Met name pumps, minder van laarzen. Helaas draagt mijn partner geen pumps en heeft zij verder ook niks met hakken (met name vanwege rugproblemen). Toch heeft ze wel een aantal schoenen waarmee ik letterlijk aan mijn trekken kom. Ik vind het heerlijk als er met schoenen aan m'n pik wordt gezeten en masturbeer dan ook regelmatig met haar schoenen. Mijn lievelingsschoenen zijn bij voorkeur open van voren zodat ik m'n pik lekker in de schoen kan schuiven (en mijn eikel er van voren uit steekt). Dat is heerlijk aftrekken. Van tijd tot tijd laat ik dat via de webcam aan vrouwen zien en in bijna alle gevallen vinden ze dat ontzettend geil om te zien. En ik om te tonen. Af en toe heb ik het geluk om een vrouw te treffen die mij dan laat zien hoe ze haar kutje en klitje ‘bewerkt’ met haar heels. Dat vind ik helemaal te gek.

    Ik vraag me af wat jullie als vrouwen van het bovenstaande vinden. Ontzettend geil? Heel raar? Not done? Of juist wel? Liefhebbers die het willen zien? Zelf als vrouw dezelfde gevoelens met heels? Ik hoor het graag! Reacties zijn van harte welkom. Mag hier maar ook via basheelhotmailcom.

  • mar01

    beste bas

    ik ben ook jongen een met hoge hakken en een laarzen tik

    heb 2 paar hoge hakken en 2 paar laarzen en 4 paar damens pakje in het wit en cerilse beetje in de kleuren hoge hakken en laarzen en ook lingerie is in deze kleuren

    ik je verhaal gelezen ik heb dirt een paar hoge hakken er bij gekocht die ik op mijn pik doet het is wel vreemd ik heb het vandaag uit geprobeerd

    ik ga dit ook vaker doen wat heerlijk om dit te doen met een combienatie witte rokje en blouse en jasje en body met jarratels met huidkleurig kousen met wit hoge hakken lange witte manteljas

    en ik ben er weze lopen het bos achter het huis ik ben 2 uur weg geweest als het weer toe laat deze ga ik weer maar in het cerilse pakje of hoge hakken of laarzen

    met vr gr mar01

  • Dave

    Klinkt heel bekend, ik heb ruim honderd paar hakken, van lage hakken tot stiletto's en sleehakken. Laarzen, ballerina's, teenslippers, etc.

    Ze zijn niet allemaal van mijn vrouw, ze draagt ze wel altijd voor me in bed en met onze spelletjes. Maar ik koop er

    heel erg veel tweedehands via diverse sites. Pas geleden nog twee paar gekocht van een leuk blond studentje voor een kleine prijs.

    Ik neuk de schoenen, kom er in klaar, maar houd er ook van om aan de zool of de binnenkant te likken, zeker als er teenafdrukken in staan. Ook ligt er altijd een paar in mijn bed onder mijn kussen, want ik vind ze heerlijk ruiken en kan er goed van slapen.

  • Ron

    Anonymous

    Ik heb al van kleins af aan iets met schoenen. Als kind was ik al geobsedeerd door de hoge hakken in de Wehkamp catalogus en nu, als 44 jarige Limburgse jongeman, ben ik eigenlijk nog steeds helemaal gek van damesschoenen. Met name pumps, minder van laarzen. Helaas draagt mijn partner geen pumps en heeft zij verder ook niks met hakken (met name vanwege rugproblemen). Toch heeft ze wel een aantal schoenen waarmee ik letterlijk aan mijn trekken kom. Ik vind het heerlijk als er met schoenen aan m'n pik wordt gezeten en masturbeer dan ook regelmatig met haar schoenen. Mijn lievelingsschoenen zijn bij voorkeur open van voren zodat ik m'n pik lekker in de schoen kan schuiven (en mijn eikel er van voren uit steekt). Dat is heerlijk aftrekken. Van tijd tot tijd laat ik dat via de webcam aan vrouwen zien en in bijna alle gevallen vinden ze dat ontzettend geil om te zien. En ik om te tonen. Af en toe heb ik het geluk om een vrouw te treffen die mij dan laat zien hoe ze haar kutje en klitje ‘bewerkt’ met haar heels. Dat vind ik helemaal te gek.

    Ik vraag me af wat jullie als vrouwen van het bovenstaande vinden. Ontzettend geil? Heel raar? Not done? Of juist wel? Liefhebbers die het willen zien? Zelf als vrouw dezelfde gevoelens met heels? Ik hoor het graag! Reacties zijn van harte welkom. Mag hier maar ook via basheelhotmailcom.

    Hallo ik kom ook uit Limburg ik wil heel graag met mijn hoge hakken over en langs jou lul gaan ik heb zelf ook hakken je kan mij vinden op kik heelsboy23 hoop snel wat te horen gr xxx