man gezocht voor extreem trampling

  • zoetepijn

    hallo

    Ik ben een nette verzorgde slanke gebonden vrouw van 31 jaar.

    Ik doe al jaren aan trampling bij mijn vriend.

    Tijdens trampling bij mijn vriend moet ik me behoorlijk inhouden omdat hij niet van hard houd.

    Daarom zoek ik een man die erg veel kan hebben waarbij ik mezelf kan laten gaan

    Ik bedoel hiermee dat ik hard met naaldhakken over je heen mag lopen op je edele delen mag stampen hard mag schoppen en stampen.op het lichaam

    discretie gewenst

    ik zoek ook alleen serieus mannen en geen mannen die het willen proberen hoe het voelt evt mannen met ervaring

    mijn mail adres is zoetepijn81@hotmail.com

    gr

  • tramplingman

    Hoi,

    Ik las je advertentie en misschien kunnen wij je helpen. Ik zal me allereerst even voorstellen. Ik ben Monique en mijn man en ik doen al jaren aan trampling. Net als jij houd ik ervan om helemaal los te gaan als ik trample.

    Gelukkig is mijn man hier tegen bestand en kan hij behoorlijk veel hebben. Ik trample hem met schoenen, naaldhakken en schop hem behoorlijk hard.

    Tevens vind ik het geweldig als ik hem in het kruis mag pijnigen. Ik kan hem daar (bijna) eindeloos schoppen en slaan zonder dat ik me moet inhouden. Datzelfde heb ik als ik met naaldhakken op hem sta, spring en/of stamp. Ik trample hem het liefst op zijn buik en borst omdat ik daar meer ‘te keer’ kan gaan.

    Leuk om te zien dat er meerdere vrouwen zijn die het erg leuk vinden om net iets verder te willen gaan de de meesten.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt en als je het leuk vindt dan kunnen we elkaar wat meer erover vertellen.

    Mijn emailadres is:

    monique_van_p@hotmail.nl

    Groetjes Monique

  • Richard Zuidema

    Hallo,

    Ik ben Richard en kan enorm genieten van trampling,

    ben nu 3 jaar bezig met trampling

    en heb dan ook ervaring opgebouwd

    Het lijkt me heel spannend om door

    jou te worden getrampled met jou hoge hakken,

    ook mag je met je schoenen op me stampen,

    Om het mij nog moeilijker te maken

    mag je me handen en voeten ook vastbinden

    kan zelf zorgen voor )

    laat me weten of je interesse hebt

    om mij te tramplen,

    kjk er enorm naafr uit om

    door jou te worden getrampled,

    Groeten Richard

    rzuidema2009@hotmail.com

  • leo

    Hallo ik houd van trampling op mijn buik en rug voel graag het gewicht van een vrouw en de afdrukken van hoge hakken op mijn lichaam en houdt van pijn ook zitten op mijn buik wel door een vrouw en ik vind een vrouwelijke bazin leuk mijn leeftijd 68

  • Stijn

    Hallo

    Ik zelf houd enorm van trampling en zoek daarbij al minstens mijn eigen pijngrens op.

    Wat ik wil is eigenlijk heel simpel: gewoon op mij staan (en bewegen) met schoenen (ik heb een voorkeur voor alle vormen van stijlvolle (enkel)laarzen, ook voor stiletto's).

    Uiteraard is een kennismaking wel een vereiste, want dit moet in alle vertrouwen (en discretie) kunnen gebeuren.

    Je e-mailadres is niet meer geldig, dus mocht je dit toevallig toch nog lezen, mag u mij altijd iets sturen op belgianheellover@gmail.com

    Zoekt iemand voor trampling.
  • wilco

    iemand die graag met naaldhakken zou willen dansen op mij.kom uit veenendaal.startrekcrazy@live.nl