Laarzenfetish??

  • Jayani

    Ben jij degene die fantaseert over het aanbidden, likken en strelen van laarzen met hoge hakken, of heb je andere fantasieën met laarzen, dan kan ik je wellicht een groot plezier doen!! Ik heb vele soorten laarzen met verschillende hakhoogtes, dus voor elk wat wils!! Lijkt het je niet wat om binnenkort aan mijn laarzen te moeten liggen, en deze vervolgens schoon te maken of vindt je het lekker om als voetenbankje of deurmat te moeten dienen!!

    Mocht je andere fantasieën hebben die je graag wilt laten uit komen, dan ik kijken of ik daarin ook wat voor je kan betekenen.

    Laat het mij weten, dan kunnen we jouw fantasie tot werkelijkheid maken!!!

    De financiele vergoeding kunnen we nader over een komen.

    Ik kan verplaatsen maar niet ontvangen.

    Geen seks en fakers!

    Alleen serieuze mensen!

    Mvg

    Miss Jayani

  • Nick

    Miss Jayani,

    Ik zou graag in contact met U komen en Uw laarzen aanbidden.

    slaafje1971@hotmail.com

    xx Nick

  • cees

    Nick,

    je kan gewoon haar naam aanklikken…………

  • Marcella

    Hoi miss Jayani

    Ik ben Marcella en een blonde sexy dame die ook graag mannen aan haar voeten heeft…

    maar ik heb ook lekkere dominante vriendinnen waarbij ik de laarzen kus en streel..

    kortom ik ben een sexy blonde bisexuele dame…

    Ik hou erg van satijnen kousen ( om zelf aan te trekken en om mijn vriendinnen die kousen aan hebben zalig te strelen..)

    en natuurlijk van hoge stalen zwarte lak hakken…lak / leren kleding en lange handschoenen en van slaven die mijn hakken kussen en van mooie dominante dames die ik graag bedien….

    ik zou wel eens met U willen chatten..ervaringen uitwisselen over die slaafse mannen en wellicht kom ik ook

    jouw hakken kussen haha

    mijn msn chat adres

    marcella1958@live.nl

    stuur UW adres mevrouw en we kunnen zalig babbelen!!!!!!!!!

    deze dames zijn mijn voorbeelden ( van crazy outfits..) en ik lijk zeker op foto 1..

    hier mijn tweeling zus

    en deze dame vind ik ook helemaal super!!!!!!!!!

    ik hoor U snel..

    liefs

    Marcella de blonde wilde vamp

  • marcel engels

    hoi,ik ben marcel,ik neuk al jaren met dames laarzen en sandalen en zeker sandalen met piepende gespen

    ik heb het gister nog gedaan en ik trek ook wel eens dames laarzen aan,wat ik vind dat dames die laarzen ook wel pijn doen. groeten marcel

  • marcel engels

    hoi,hier met marcel,ik zoek platte dames sandalen met gespen die piepen,ik hoop dat iemand die heeft

    ik heb geile laarzen gekocht op marktplaats daar zit ik op te wachten.

    groetjes marcel

  • marcel engels

    hoi jayani,hou je ook van piepende gespen van sandalen. groetjes marcel

  • Pim Banning

    Goedemorgen Miss Jayani,

    Ik zou het graag willen doen.

    En mijn fantasie aan u vertellen.

    groet,

    Pim

  • Hardstyle

    Goedemiddag Miss Jayani,

    Ik zou graag met u in contact komen en

    praten over mijn fantasieën!

    Groeten van Hardstyle.

  • willem

    Dat wil ik zeker, stuur me een mailtje: smits69@live.nl