Amazones/Ruiters en paardrijlaarzen...

• groom

Hello,

I am very interested to know if any of you is riding hores, en loves to wear ridingboots, What brand/type (leather/rubber?), size are they? How tall and wide are the shafts? do you only wear them for riding, or also for fun? Did you ever notice that other people (men, women) had a specific interest in you and your boots? What happeneed? Did you like that?

I have a weakness for ladies and gentlemen in riding boots (ok.. any boots actually, but riding boots are special!). They make the one wearing them look arrogant, brave, as if the wearer knows that he/she does not need to care about where he or she actually stands (in).. His/her legs and feet are perfectly protected against all the dirt in the stable or fiel…

Looking forward to your reactions!

groom

• tom vermeulen

Hoi,

Ik draag zowel rubberen als lederen rijlaarzen. Ik heb ongeveer 5 paar rubberen rijlaarzen van Aigle (dressage, ecuyer en start) en 2 paar lederen van Petrie (standaard).

Ik heb nog weinig/geen reacties gehad wanneeer ik mijn laarzen draag. Ik draag ze eigenlijk enkel tijdens het paardrijden. Soms durf ik ze ook te dragen wanneer ik even naar de winkel moet.

Ik vind rijjlaarzen eigenlijk ook best stoer staan en draag ze daarom ook graag.

Groetjes

• groom

Hoi Ton,

Wow great to read that! I like it very much when horse riders wearg their attire also outside the stables, and in normal life! Great! Could you send me a private message, or reply here to see if we can find out if we have other mutual interests?

Groet, groom

• groom

Jazeker, veel te lang stil geweest van mijn kant, maar ik ben er nog met nieuwe energie en veel fun en plezier voor leuke rijlaarzendates. Rij je paard of draag je graag rijlaarzen en wil je ze laten poetsen of er samen van  genieten, mail me dan (nog) eens: email adres in mijn avatar hiernaast of zonder de spaties: dutch x ray (at) yahoo (punt) com  *speciaal voor Gelaarsde man als je hier of op de de zuid Veluwe nog rondloopt!