uit belgie

  • hottejos

    Hey, zijn er hier ook hakkenliefhebbers uit Belgie, omgeving Mechelen - Antwerpen?

    Dragen jullie je pumps of sandaaltjes stiekem thuis of lopen jullie er ook soms mee op straat?

    Doen jullie dit dan 's avonds laat of ook overdag zodat iedereen het kan zien?

    Welke reactie krijg je dan?

    Ik zou wel eens iemand willen ontmoeten die buitenshuis op hoge hakken loopt!

    groetjes

    Post was bewerkt op 18-10-2017 10:03 door Startpagina

  • jako

    ik draag er wel eens als ik in een geile bui ben

  • hottejos

    En draag je ze alleen binnenshuis of ga je ermee op straat ook?

  • jako

    ik loop wel eens in afgelegen natuurgebieden waar niemand me ziet.

  • zonnig

    Ik loop af en toe juist in gebieden waar mensen komen. Ga dan etalages bekijken. Geeft een kick als iemand je ziet!

  • 8incher

    hoi

    ik draag redelijk veel hakken , wel meestal thuis , maar soms ook eens buiten

    groetjes

  • Nanlud

    Ik draag regelmatig hakken, zowel buiten als binnenshuis. Buitenshuis wel altijd onder een lange jeans. Ook platte modellen van damesschoenen en deze ook wel onder kortere broeken of legging.

    Ik heb er naar mijnzelf toe niks sexueel bij ( of er zou een vrouwenlichaam moeten aan vast hangen ). Ik herinnerd mij nog altijd dat beeld eind jaren zestig, wanneer mij moeder haar eerste broek aandeed. Het was zeer bevreemdend voor mij. Ook hebben mijn oudere zussen, mij vroeger soms als paspop gebruikt, en heb ik zodoende de aangename en mooie dingen van sommige type kledij leren ervaren, die tot op heden de dage de mannen totaal ontzegt worden. Vooral op gebied van schoenen is het voor de mannen werkelijk saaiheid en lompheid troef. En eingelijk onze ganse ondermode ( voeten, benen tot aan romp ) is een regelechte ramp. Eénzijdig telkens de broek in combinatie met sportschoenen tot kostuumschoenen of bottines. Als je de geschiedenis doorkijkt hebben wij mannen het allemaal al eens gehad, tot hakken toe.

    Zelfs in de jaren zestig en zeventig was er meer variatie op kledij gebied voor de mannen.

    Momenteel zijn wij op kledijgebied letterlijk de tweederangsburgers. En dat zullen we maar veranderen door te durven naar buiten te komen, in een stijl waarin je jezelf goed voelt en graag draagt. De vrouwen dragen ook van supervrouwelijk tot stoer mannelijk zonder dat men daar nog vragen over stelt. Zo ver moeten wij mannen het ook kunnen krijgen. Zwart - wit bestaat niet, enkel maar grijstinten.

    Nanlud