latex kleding en high heels

  • highheel

    heej allemaal

    ik draag graag latex kleding ik heb dan meestal een lange latex rok aan met daar boven een latex corsettje en

    dan onder mijn latex rok 15cm hoge pumps echt heerlijk , ik hou van stijlvol latex dragen lekker strak zodat je mooie

    rondingen naar voren komen en af en toe met latex hood aan dat vindt ik ook erg opwindend met dan een lekker

    sigarettje er bij nou ik ben aan het genieten , ik loop af en toe ook wel eens buiten maar dat vindt ik maar eng maar

    ook wel weer erg spannend nou ik ben benieuwt wat jullie hier van vinden .

    groetjes highheel

  • saniver

    super hoe je het omschrijft “stijlvol” heb je veel van latex?

  • highheel

    heej saniver

    ik heb nog niet heel veel ik heb 2 latex rokken lange en een korte en een latex corsettje en een latex catsuit en een latex hood ( masker ) maar er komt nog veel meer het kost alleen wat duur dus het gaat niet hard maar het komt er wel en hoe zit het met jou heb jij veel latex spullen misschien kunnen we op msn er over praten als je dat leuk vindt zet je msn er maar bij en dan meld ik me aan bij jou .

    groeten highheel

  • Nick

    Hoi highheel, ik ben wat aan het rond surfen en kwam je leuke berichtje tegen,ikzelf hou erg van latex maar zou het leuk vinden om samen op stap te gaan in deze mooie kleding. het is zo jammer dat iedereen het zoo wegstopt terwijl we het (bijna ) allemaal heel mooi vinden. ik maak er geen geheim meer van en dat leeft erg prettig, ga er soms mee te werk.

    maar het leukste vindt ik om er samen mee uit eten te gaan ,verjaardagen, dagje uit. Ha ha ohh dan heb je leuke gesprekken.

    ik zou je graag een keer ontmoeten, groetjes Nick.

  • highheel

    heej Nick

    heej ik moet je helaas teleurstellen ik durf het nog niet aan om er mee buiten te lopen ik hou het nog allemaal voor mijn zelf sorry maar ik ben er wel mee bezig om er mee naar buiten te gaan maar het is zo moeilijk iedereen kijkt je dan na dat is aan de andere kant juist erg leuk maar ik vindt het nog allemaal te eng , maar jij daar in tegen durf wel erg veel zeg ik wou dat ik dat kon wat heb jij allemaal van latex eigelijk ben ik wel erg benieuwd naar ik heb niet zo heel veel maar dat heb je vast gelezen bij het andere berichtje , draag je ook high heels er bij of dat niet en hoe hoog , ik zou je ook erg graag willen ontmoeten maar ik ben nog al verlegen hahahaha dus dat durf ik nog niet echt sorry .

    misschien kunnen we msnen

    groetjes highheel

  • latexman

    Hoi highheel.

    Lekker hoe je het omschrijft echt top.

    Ik ben namelijk ook zo.

    Catsuitje aan van latex natuurlijk.

    Dan lekker me laarzen aan ook van latex.

    Misschien me masker niet altijd.

    En dan ook een lekker sigarettje erbij.

    Alleen buiten ben ik nog nooit geweest zou het wel graag willen.

    Groetjes van latexman

  • highheel

    heej latexman

    leuk je berichtje heb je veel latex of alleen die catsuit en ik heb ook niet altijd me masker op hoor af en toe zo een keertje en dat buiten lopen moet je echt een keertje doen wel op een stil plekje natuurlijk ik ben zelf ook een keertje naar buiten geweest het was een leuke ervaring wel erg spannend en hoe hoog zijn je hakken .

    groeten highheel

  • latexman

    Hoi highheel.

    Ik heb verschillende hoogtes.

    Het liefs loop ik op 12 of 13 cm hakken hoog

    En dan ook op van die hele dunne naaldhakken

    Hoe dunner de hak hoe mooier en geiler.

    Ik heb alleen catsuits. Een transp blauw op maat en

    een zwate.

    Er komt een transp smoke zwart aan op maat.

    Dat buiten lopen zou ik wel is willen doen alleen niet alleen het

    Liefst met iemand die ook zo denkt. Dan is het wat makelijker.

    En wat voor hak hoogstes heb jij.

    Groetjes latexman

  • highheel

    heej latexman

    ik heb 1 paar met 12,5 cm hogehak maar de meeste met 15 cm hogehakken dat vindt ik nog het geilste .

    en jah dan moet je iemand vinden die het zelfde wil ik doe het denk ik niet want ik blijf altijd in de buurt sorry of je moet in de buurt wonen .

    en ik heb ook nog heel veel dingen die ik nog wil hebben jasje van latex en stocking en bloesje en nog een rok en nog veel meer maar alles van latex natuurlijk .

    misschien kunnen we msn aan elkaar geven als je dat wil .

    groeten highheel

  • latexman

    Heey highheel

    Klinkt allemaal geil.

    Vooral dat gepraat over hakken. Lekker toch.

    Is goed lijkt me leuk om op msn tepraten.

    Maar die jas ja die mis ik ook nog die komt

    ook nog in me kast.

    Groeten latexman

    Pst…zit nu ook in de latex!!! Hmmmmm