elke vrouw is sexy met hoge hakken

  • CindyS

    Ik wordt erg opgewonden van vrouwen die hoge naaldhakken dragen. Zelfs als minder mooie vrouwen hoge naaldhakken dragen vind ik ze ineens ontzettend sexy.

    Hoe lelijk de vrouw ook is; zodra ze hoge hakken draagt zou ik al sex met haar willen hebben. Hebben meer mensen dit?

    Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.

    Groetjes,

    Cindy TV

  • Ger

    Zeker waar ! Als ik een vrouw op hh zie lopen, móet ik kijken, ookal is ze niet al te knap…

    Als ze haar heels ook nog combineert met een rokje en/of kousen kan ik mijn ogen er helemáál niet meer vanaf houden….

  • Stilettogirl

    Met hakken voel ik me zeker sexy. Ja, het heeft meteen een sexy uitwerking. Maar moet wel goed op hakken kunnen lopen. Anders ziet het er gelijk niet meer uit en is het absoluut niet meer sexy. Niets zo lelijk en zeer on-sexy als een dame op hakken voorbij strompelt of waggelt.

  • Rafael

    Persoonlijk vindt dat vrouwen mooie benen krijgen. En een stiletto hak versterkt dat gezicht.

    Niets mooiers, in de zomer, dan vrouwen op hakken te zien lopen.

    Rafael

  • Stilettogirl

    Alleen in de zomer? Niet in de winter? ;)

  • Ger

    ZEKER ook in de winter wat mij betreft !!!!

    Laarzen met naaldhakken ? (tu) Vreselijk opwindend !!!

  • johan04

    Niet alleen vind ik vrouwen op naaldhakken mooi - of het nu pumps of laarzen zijn - maar ook tv's! Het maakt gewoon prachtige, lange benen en de kleidng komt er ook vaak beter door uit!

  • Linda TV

    Ik ben het er ook helemaal mee eens. Hakken zijn prachtig!!! Als ik al achter me hoor dat er een dame met hakken loopt moet ik gewoon kijken anders is er een kans gemist.

    Zelf loop ik als TV dagelijks op hakken van 10-15cm en wordt bij gelegenheden waar dit buitenshuis kan regelmatig aangesproken dat ik er goed op kan lopen. Mijn vrouw loopt gelukkig ook graag op hakken en we hebben dan ook al heel wat paartjes in de kast staan(:P).

    groetjes,

    Linda

  • Jenny-

    Ik ken dat gevoel!

    Zodra ik vrouwen knap of lelijk, dik of dun. of tv`s met laarzen, pumps of wat dan ook met hogehakken zie dan moet ik gewoon even kijken.

    Ongeacht hoe ze eruit zien staat het gewoon erg sexy en opwindend!

    :)

  • Ruud

    jaaaaaaaaaaa,ik word heel opgewonden,geil,van hoge hakken.