pantyvoetjes

  • JEM1203

    Heel graag zou ik jou voeten willen likken….zie eer goed uit ben sportief…

  • Peter

    Beste Sonja,

    In combinatie met wat trampling lijkt dit me heerlijk.

    trampling_man@hotmail.com

    MVG,

    Peter.

  • willem

    Wil ik zeer zeker doen, zorg maar dat je schoenen en voeten vies zijn, lik/sabbel ik ze schoon, mail me op: smits69@live.nl

  • milo

    Heyy Sonja,

    Ik wil GRAAG je voeten masseren, kussen en aan je tenen sabbelen. voeg me snel op msn of stuur me een mailtje.

    xjes op je voeten

  • shoetime

    Sonja, stuur me even een mail: shoetime@hotmail.nl, wil dolgraag met je afspreken

  • timfeet

    Mogen we behalve likken ook eerst eens heerlijk ruiken ?

  • steven

    hoi marietta

    mijn naam is steven ik ben vadaag achter deze site gekomen .

    ik kom oorspronklijk uit engeland 30 jaar geleden op mijn vijfde

    ik heb een enorme passie en fetish voor highheels voetjes en kousen

    ik spaar heels maar draag ze niet ik vindt het super om vrouwen er mee aan te zien

    ik heb nu ongeveer 200 paar in verschillende maten.

    langst deze weg ben ik opzoek naar mensen die mijn passie willen delen.

    veel mensen op internet zijn maar op een ding uit …. geld en die hebben geen respect voor ander mans gevoelens.

    ik heb al veel paar heels gewoon weg gegeven omdat ik het super vindt om mensen in hun waarde te laten.

    ik hoop dat mijn eerlijkheid je niet afschrikt en dat je net als ik weet wat een passie hebben is.

    ik hoop van je te horen en als je wilt kan ik je ook een foto sturen van mezelf dan weet je ook wie ik ben.

    liefs steven

  • Ron

    Sonja,

    Lijkt me geweldig om van je voetjes/panty te mogen genieten,laat me weten hoe ik met je in contact kan komen! groet&kusjes Ron

  • robert kommeren

    HOI SCHAT MET ROB BEN GEK OP VOETEN GEHULD IN KOUSEN PANTY OF PANTYKOUSJES.WIL JE VOETJES LIKKEN EN JE PUMPS VOELEN, BEN GETROUWD MAAR MIJN VROUW HOUD HIER NIET VAN , JE MOET NATUURLIJK WEL HEEL DE DAG JE KOUSEVOETJES DRAGEN IN HOGE PUMPS

    ANNO2012 DOE JE ER NOG AAN OF WEET JE IEMAND ANDERS JE ZOU ME ER HEEL BLIJ MEE MAKEN

    ALVAST BEDANKT

    XXX

  • hogehakkenliefhebber@hotmail.com

    Ik vind het erg opwindend om een verzorgde vrouwelijke vrouw op high heels te zien lopen maar lebberen aan heels of pantyvoetjes gaat mij persoonlijk te ver.

    Sorry!