laarzen likken enz..

• Renate

Hoi.Een vriend (geen relatie) van mij heeft al een paar keer mijn laarzen van boven tot onder afgelikt, want dat vind hij geweldig om te doen, en zo ook mn voeten gelikt na ik n dag heb rondgelopen met mn laarzen (met deze warme dagen,gekke ik he).

Ik vind t best raar om dit door hem te laten doen.Als ik hem er een plezier mee doe vind ik t wel okee.

Hebben dames die op deze site komen ook ervaringen met deze dingetjes?

Groeten Renate

• Willy

Ik wou dat ik die vriend was

• kinkygirl

Hoi Renate,

Mijn vriend Naaldhakjes, die zelf al een 20 tal jaar op HH loopt, vind het ook leuk om af en toe mijn hakken te likken. Ik snap niet wat hij daar leuk aan vind, maar ik heb er geen probleem mee en dus laat ik het toe. En zo af en toe doe ik het bij hem ook eens want daar krijgt hij wel een kick van. Ook vind hij het lekker om zijn voeten en tenen te laten masseren en likken (als hij ze net heeft gewassen).

Grtz,

Kinkygirl

xxx

• marijke

ik ben getrouwd en mijn man vind het likken van mijn laarzen een heerlijk iets ,in het begin vond ik het raar maar het geeft mij nu toch een klein beetje een dominant gevoel..

• Footlover

Het heeft waarschijnlijk toch wel iets met onderdanigheid en dominatie te maken, alhoewel ik dat, als man, niet zo ervaar….Zelf vind ik het lekker om aan mooie voetjes te zitten, het gefriemel aan de tenen, het zuigen erop, of een lekkere voetmassage geven doet mijn hart sneller kloppen!! Ik had laatst voor mijn “gelegenheids-vriendin” hoog gehakte open schoentjes gekocht en ja….ben nogal visueel ingesteld en het er naar kijken en er aan likken is super, uiteraard worden de teentjes niet overgeslagen!! Die vriendin is erg ruimdenkend en vond het in het begin wel een beetje vreemd maar ze zag dat ik daar van uit m'n bol ging en dat wond haar dan weer op! Al met al….: vreemd, maar wel lekker!! ( voor beide partijen..) Voor wat betreft de laarzen….als ze van leer zijn kunnen de voeten een beetje naar zweet en leer ruiken, en dat kan voor de ander erg opwindend zijn!

Gr. F.L…

• Ger

Ik vind het ook erg opwindend om hooggehakte laarzen te kussen en likken. Het geeft mij het gevoel, dat de vrouw, die de laarzen draagt, mij dan domineert, zeker als ze ook nog nylons en mini draagt.

De sex is altijd lekkerder en beter als een vrouw er zo sexy uitziet !

• Renate

Hoi kinkygirl.

Dan zijn er toch meer mensen die dit kennen cq meemaken.Ik vroeg me dus af of ik de enigste was, maar blijkbaar niet.Ik heb wel eens gehoord dat er mannen ook fijn vinden om over hen heen gelopen wordt door dames met hakken,heb het ooit op tv gezien bij buch dacht ik.Das toch iets waar ik me niet 123 mee bezig zou houden.

Het lijkt mij toch pijnlijk met hakken op iemands lichaam.

Jij doet het ook voor zijn plezier als ik t goed begrijp, en net wat je zei t was raar in t begin maar toch heeft het wat op een of andere manier, iets dominants ja.

Ik zal eens wat meespelen, lijkt me wel kinky (hihi)

Groetjes Ren.

• Cees

Hoi Renate

Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat vertellen !!!!!!!!!!!!

Het is nl. mijn grootste wens om zonder bijbedoeling o.i.d. laarzen te mogen likken !

Ben heel benieuwd.

Alvast een likje op je laarzen,

Cees

• Cees

Hoi Renate

Als aanvulling ; ik heb daar ook vele fantasieen over.Als je ze wilt horen ?

Mmmm,

Cees

• vince

Hoi Renate,

Ik zou ook verschrikkelijk graag je laarzen en voeten aflikken. Heb je ook rubber(rij)laarzen?? Zou het op prijs stellen als je antwoordde.

Groetjes,

vince