mijn vriend loopt graag "hoog"

• kinkygirl

Hey !

Ik ben 32, en heb sedert een paar maanden een nieuwe vriend. Op zich niet zo speciaal, ware het niet dat reeds een twintig tal jaar op hoge hakken loopt. Ik heb daar geen enkel probleem mee, want dat is nu eenmaal iets wat bij hem hoort. Hij doet dit vooral binnenshuis maar we hebben ook al enkele malen buiten gewandeld in het donker, samen op hoge hakken. Ikzelf heb namelijk ook de smaak te pakken gekregen… Nu vroeg ik mij af of er nog vrouwen zijn met een man/vriend die graag op hoge hakken loopt en het evt. zelf ook graag doet.Wij zouden evt. in contact willen komen met andere “hoog-gehakte” koppels, in de buurt van west-vlaanderen, België…

Groetjes,

Kinky Girl

xxx

• heel fetish

Fantastisch zo n vrouw die het begrijpt een man\vriend te hebben die graag op hakken loopt en dit nog stimuleert ook ! Ook het SAMEN buitenshuis “lopen ” hoor je niet vaak. Spannend hoor ! groetjes heel fetish ! PS : draagt hij daarbij ook kousen ?

• mark

hoi te gek zeg, ik draag ze zelf ook graag als man en ook wel eens buiten ik kom regel matig in hulst, hoeveel cm hoog dragen jullie ze zou jullie graag eens ontmoeten.

gr

• kinkygirl

Hey,

Ja inderdaad, mijn vriend draagt hier (soms) ook van die korte nylon kousjes bij, gewoon omdat dat praktisch is, meer niet. Hij heeft schoenen met hakken variërend tss de 8 en 15 cm. Ikzelf heb net nieuwe laarsjes gekocht met naaldhakken van 11 cm, ik heb er ook nog van 9 cm. Mochten er mensen zijn die interesse hebben om schoenen met hakken (maat 42) te kopen, mijn vriend heeft een viertal paar die hij wil verkopen.

Groetjes,

Kinky Girl

xxx

• heel fetish

zou graag eens met jullie mailen ! groetjes

• heel fetish

bedankt voor mailtje en contact kinky girl

• mark

hoi kinky hakken fans, ik ben er helemaal gek van van hogehakken vind niks mooier dan dat ik heb er veel.

natuurlijk kom ik graag iin contact met jullie,

gr mark

• hhl

hoi kinkygirl,

wil je mij eens vertellen waar je die nieuwe laarsjes gekocht hebt?

vvriendelijke grt

hhl

• kinkygirl

Hey hhl,

Ik heb mijn laarsjes op de kop getikt in Antwerpen. Maar in Brussel heb je een speciale schoenwinkel voor grote maten.

Groetjes en…

keep the heels high !!!

Kinky Girl

xxx

• Samantha-tv

Hallo Kinkygirl,

heb je voor mij foto's van die schoenen met hakken die je vriend wil verkopen?

Groetjes samantha-tv.