schoonmoeder op hoge hakken

  • Subje

    Marcella

    oohhhhhh jaaaaaaa

    ik maak mezelf ook graag klaar met mijn naaldhakken

    Je mag mij ook wel helpen met je hakken/laarzen hoor ;-)

  • Heellover

    Een tante van mij droeg ook hoge hakken en van haar 50e tot haar 65e stillettohakken van 16 cm speciaal voor mij als we ssmen afspraken voor “koffie”….hmmm

  • Charlène

    Mijn moeder had vroeger een paar roomwitte leren Italiaanse knielaarzen met hakken van 11 cm. Toen ik zo'n 16 was kon ik mijn kriebels niet langer bedwingen. Toen mijn ouders eens weg waren, heb ik moeder's laarzen te voorschijn gehaald en aangetrokken. Ze zaten goddelijk met puntige elegante plateauneuzen, een strakke pasvorm en de het gevoel van de steile kromming van de hakken onder mijn voeten. Een geweldig gevoel om op deze goddelijk hooggehakte laarzen kunnen lopen.

    Net zoals bij Frida had ook mijn moeder een naaimachine, eentje in een houten kast en met een groot gaspedaal. Ik heb meermaals de naaimachine ‘uitgeklapt’, aangesloten en het pedaal gemakkelijk voor mijn hoge laarzen op de grond gezet. Om vervolgens met mijn goddellijk hooggehakte elegante laars op het pedaal hak-gas te gaan geven.

  • Frida

    Leuk dat mijn naaien op hakken zo ter sprake komt. Ik heb dan weliswaar geen schoonmoeder maar ik ken de tijd dat bijna alle vrouwen veel vaker hoge hakken droegen. Dat de starter van dit lijntje zijn schoonmoeder graag weer op hakken ziet kan ik me best indenken. Mijn tante Petra, een vriendin van mijn moeder, zag ik met een zomerjurk aan en grote kurkplateausandalen aan haar auto starten. Buurvrouw tante Nely nam mij een keer mee in haar Eend en ik liet geen oog af van haar rode pump, open zijkant en een grote blokhak op haar metalen gaspedaal. Ik heb bij allebei later de kans gehad om hun schoenen te passen en ik zou makkelijk een hele dag op zulke hakken kunnen lopen zoals zij dat deden. 

    om een of andere reden zijn hakken een beetje uit de mode geraakt. Aan de ene kant lopen alle vrouwen nu op gympen, maar de naaldhakken zijn hoger en dunner dan ooit. Gewoon een lekker stevige hoge hak voor de hele dag vrouwelijke elegantie zie je haast niet meer. Als travestiet en zeker nu in deze tijd draag ik de hele dag lekkere damesschoenen op een mooie hak.

  • Ron

    Autohak
    Marcella

    oohhhhhh jaaaaaaa

    ik maak mezelf ook graag klaar met mijn naaldhakken

    Zou ik je klaar mogen maken met mijn hele dunne naaldhakken?

    En wie wil mij klaarmaken met jullie hakken of je kan het ook met mijn hakken ik heb zelf ook geile hakken

  • Roxy

    Marcella

    oohhhhhh jaaaaaaa

    ik maak mezelf ook graag klaar met mijn naaldhakken

    Haiii Marcella,

    ben zelf ook dol op enkel tot dijlaarzen  mmm zo zallig vooral naar buiten er in en dan in strak lak gekleed…krijg deze week mijn dijlaarzen met studs en 15cm sleehak …ben nu al hihihi