schoonmoeder op hoge hakken

  • hh

    Als ik foto's zie van mijn schoonmoeder van vroeger; heeft ze 9 van de 10 keer hoge hakken aan. Ik raak daar helemaal van in extase… nu probeer ik haar weer in hakken te krijgen (ze is 50+) en dat lijkt me helemaal fantastisch!!

    Wie o wie heeft dit ook?

  • tv demi

    Snap ik helemaal te gek heeft ze nog hogehakken staan hebje ze al vast gehad?

  • hh

    Dat weet ik nog niet; het idee is dat ik haar een paar plateauhakken aanpraat die mijn vriendin niet meer draagt en dan in combinatie met haar lange strakke gebreide kokerrok…mmmmm

    Heb jij ook zo'n schoonmoeder?

  • Thongs

    ik ben blij dat ik ze bij mijn schoonmoeder nooit heb gezien ik moet er niet aan denken om haar op hakken te zien lopen

  • Pamela-TV

    Hoi hoi,

    Ben het bijna helemaal met je eens. Ze mag best hakken dragen, prima, gewoon doen, doe waar je zin in hebt maar ik vind dat echt niet opwindend ofzo. Hooguit misshien leuk om te zien.

    Liefs,

  • Dennis

    Ik ben regelmatig klaargekomen op de hakken van mijn schoonmoeder

  • Marcella

    oohhhhhh jaaaaaaa

    ik maak mezelf ook graag klaar met mijn naaldhakken

    ik ben gek op lingerie kousen naaldhakken en sexy jurkjes
  • peter

    Ik heb ook heel veel aan de laarzen en hakken van mijn schoonmoeder gelikt en de hakken in mijn huidgedrukt. Natuurlijk kwam ik daarbij klaar.

    Ik had het zo fantastisch gevonden als ze met haar heergeile laarzen over me heen was gelopen. Wordt nog geil bij de gedachte.

  • Charlène

    Marcella

    oohhhhhh jaaaaaaa

    ik maak mezelf ook graag klaar met mijn naaldhakken

    Zou ik je klaar mogen maken met mijn hele dunne naaldhakken?