Betrapt door vriendin

  • Hakkenman

    Anonymous

    Ik heb ook laarzen met hakken en ik heb ze thuis ook vaak aan ; mijn vrouw heeft dar totaal geen moeite mee ; eerlijk blijven dat is het credo.

    ton

    Zo gaat het bij mij thuis ook. Heb meer dan 10 paar waar ik regelmatig(Ook buiten) op loop, samen met mijn vrouw

  • Hakkenman

    Anonymous

    Ik heb ook laarzen met hakken en ik heb ze thuis ook vaak aan ; mijn vrouw heeft dar totaal geen moeite mee ; eerlijk blijven dat is het credo.

    ton

    Zo gaat het bij mij thuis ook. Heb meer dan 10 paar waar ik regelmatig(Ook buiten) op loop, samen met mijn vrouw

  • Frida

    Echt betrapt worden op hoge hakken is mij nooit gebeurd. Vanaf mijn vroege tienerjaren heb ik dolgraag de schoenen van mijn moeder gedragen en dan natuurlijk haar hakken in het bijzonder. Ik droeg ze altijd als ze niet thuis was maar ik merkte wel dat ze doorhad dat ook ik op haar pumps en sandalettes liep. Af en toe kocht ze een paar nieuwe schoentjes met hakken die duidelijk meer voor mij dan voor haarzelf bestemd waren. Het gebeurde heel soms zelfs dat er in haar kast een leuk bijpassend jurkje bijgekomen was. Als ze thuis was liep ik niet op hakken maar soms droeg ik wel haar gympen, teenslippers of ballerina's waar ze bij was.