Betrapt door vriendin

  • G

    Hoi

    ben 25 jaar en had een paar laarsjes met hoge hakken gekocht omdat ik nieuwsgierig was hoe het aan zou voelen om erop te lopen.

    nu had ik ze verstopt in mn kast en mn vriendin heeft ze gevonden…

    Nu heb ik haar er gelukkig van kunnen overtuigen dat ik niet vreemd ben geweest maar dat ze voor mezelf zijn. Ik heb ook een keer mn benen geschoren omdat ik nieuwsgierig was hoe het is om je ‘vrouwelijk’ te voelen.

    mn vriendin was erg geschokt en ze weet niet wat ze ervan moet denken…ik ben 100% hetero…maar toch brengt het haar aan het twijfelen…

    kunnen jullie eens reageren om haar gerust te stellen dat er meer mannen zijn die dit doen, zonder dat ze meteen homo zijn ofzo? Ook graag reacties van andere meiden die zo'n gekke partner hebben als ik! groetjes

    G

  • jerry

    nou ik loop zelf ook naaldhakken ,wel thuis maar mijn vriendin heeft er gelukkig geen probleem mee naar in het begin was het ook wel wennen, dat je vriend kickt op naaldhakken , maar nu na na een tijdje heeft ze er geen probleem mee , en in het begin kocht ik naaldhakken voor mijn eigen en ik moest ze ook wegstoppen maar nu kan ik ze via internet zelf bestellen en ik heb ze nu bij ons op de slaapkamer staan .Succes ermee.

  • G

    hoe heb jij het haar verteld dan? ze neemt t me kwalijk dat ik het niet heb verteld maar ik was gewoon erg bang hoe ze zou reageren…daarom durfde ik t niet te zeggen…

  • rene

    Hoi G,

    Ook ik loop als (hetero) man graag op ( naald) hakken, thuis en soms ook als we samen uitgaan.Gewoon omdat ik die schoenen vele malen mooier vind dan wat er voor heren te koop is en het fijn vind om erop te lopen. Ik zorg er wel voor dat het ook een beetje bij de rest van mijn kleren past( spijkerbroek en t-shirt). Mijn vrouw steunt mij hierin en moedigt me aan zoveel mogelijk mezelf te zijn. Ik kan me voorstellen dat je vriendin zich verschillende dingen is gaan afvragen na het ontdekken van je laarsjes, maar dat is ook niet echt vreemd helaas. Het is nu eenmaal zo dat we van jongs af aan het verschil tussen dames en heren kleding ingepeperd hebben gekregen en dat schoenen met hakken dus voor dames zijn. Ik ben bang dat dat ook niet snel zal veranderen, hoewel er nu ook bijvoorbeeld rokken voor mannen zijn, al zie je ze nog niet veel. Ook ik had er moeite mee het mijn ( toen nog) vriendin te vertellen, maar de gelegenheid deed zich voor toen ik “voor de gein”een keer haar schoenen aanpaste. We hebben namelijk dezelfde maat. Dit was al vrij snel nadat ik haar leerde kennen en ook zij moest er natuurlijk aan wennen. Gelukkig accepteerde ze het wel, zodat ik mijn gang kon gaan, en tegenwoordig vindt ze het de normaalste zaak van de wereld. Ze vindt zelfs dat het me staat! Ik moet hier zelf ook nog wel in groeien, zodat ik wat zekerder overkom als we een keer buiten lopen op die schoenen, maar ik hoop dat het nog een keer een geaccepteerd verschijnsel wordt. Als jullie er voor open staan, willen mijn vrouw en ik best met jullie mailen hierover. Ik wil in ieder geval beiden in zijn/haar waarde laten, want ik kan me zowel jouw gevoel als dat van je vriendin goed voorstellen.

    Groetjes,

    Angela en René

  • Remko

    Hoi G.

    Ik kan maar een ding zeggen. pik bepaalde forums hier uit en laat het haar lezen zodat ze kan zien dat er meer mannen zijn die daar van houden. Ook kan ze dan zien dat hier ook vrouwen verschijnen en kan ze mischien ook haar verhaal kwijt.

    in elk geval wens ik net als rene jou veel succes hiermee.

    massul Remko

  • mike

    ik herken je probleem en toen ik verkering had heb ik het nooi verteld maar toen we samen gingen wonen kwam mijn collectie teenslippers en 2 paar hak muilen ook mee en nog steed had ik het haar niet verteld maar op een gegeven moment zei ik dat ik erg opgewonden werd van het kijken en dragen van hakken en toen verdtelde ze dat ze het wel door had want welke man heeft nu hakmuilen in de kast.

    Sindsdien kan ze er aardig mee leven dat ik ze draag.

    En soms trekt ze wel een een paar van mij aan mijn voet is maar een ietsie groter.

    Ik hoop dat je hier wat aan heb

    Groeten Mike

  • hogehakken

    hoi,

    Ik herken het probleem ben in mijn huwelijk meerdere keren betrapt verstopte mijn hogehakken ook, thuis had ik samen met haar diverse pumps en laarzen om aan te doen, en sex mee te hebben maar de kick was voor mij om ze te kopen passen in winkels en aandoen in het openbaar, nu ben ik alleen en kan ik aan wat ik wil.

  • m&n

    hoe heb je sex met pump's en laarzen ???

  • tonny

    Ik heb ook laarzen met hakken en ik heb ze thuis ook vaak aan ; mijn vrouw heeft dar totaal geen moeite mee ; eerlijk blijven dat is het credo.

    ton

  • Hakkenman

    Hallo, ook ik heb hakken, waar ik regelmatig op loop, ook buiten Heb er ondertussen meer dan mijn vrouw, haha. Zij heeft er geen moeite mee