Trampling

  • tramplingwomen

    Ik jonge vrouw van 25 jaar houd ervan om mannen en vrouwen te tramplen met mijn hakken.

    Ik zoek eigenlijk mannen en vrouwen waar ik dit bij mag doen en die dit dus zelf ook erg graag willen.

    Alles is bespreekbaar, heb je zelf ook nog andere fantasieen dan laat me dit weten want ik ben ook voor veel andere dingen in op dit gebied.

    Er zijn wel een aantal voorwaarden maar die laat ik je wel weten.

    Ben je hierin geinteresseerd laat het me dan weten door middel van een serieuze mail, met al je fantasieen, vragen en het liefste een foto (hoeft niet perse) en ik stuur je zo spoedig mogelijk een berichtje terug.

    Ik vind privacy erg belangrijk en zal die dus ook niet schaden. Voor mij is dit ook een serieuze oproep want het is geen gewone fantasie die je naar buiten laat komen en ik hoef ook geen onzin reacties want ik heb deze fantasie gewoon en misschien kan ik daar anderen ook nog blij mee maken. Ik hoop op serieuze reacties.

    Groetjes,

    Trampling women

  • niels

    lijkt me geweldig om bij mij te doen. Het liefst wordt ik getrampled door een meid op hoge laarzen!

  • Greg

    Beste tramplingwomen,

    ik heb je berichtje op het Startpagina Prikbord gelezen en dacht: dit is waarschijnlijk de kans om mijn fantasie eindelijk werkelijkheid te gaan laten worden.

    Ik ben een jongen van 20 die al een poos loopt met de fantasie om eens getrampled te worden door een dame op hakken. Ik heb er alleen nooit mee naar buiten durven komen, omdat ik bang was voor gek verklaard te worden…

    Heb je toevallig MSN zodat we uitgebreid verder kunnen praten over onze fantasieen? Ik hoop graag reactie te ontvangen.

    Greg

  • tvdemi

    Hoi ben erg in je geinteresseerd @!#$ enorm op hogehakken en trampling wil alles met hakken draag ze uiteraard zelf ook mail me eens

    Tv Demi

  • René-NL

    hehe, dat duurde lang!!

    Eindelijk eens een vrouw in Nederland die dit leuk vind!

    Ik ga met mijn vrouw zo af en toe naar Duitsland naar Tramplepartys toe, daar is dit allemaal mogelijk…

    Wil je dat bij mij doen, graag!!

    Ik wordt het liefst op mijn gezicht getrampeld, dat is de meest lekkere plaats waar je alles van wel heel dichtbij meemaakt.

    Je hoeft er geen angst voor te hebben hoor, ik kan er tegen, de meest vreseleijke heels gingen al voor….

    Als je dit inderdaad leuk vind, dan om ik graag met je in contact, dan stuur ik je een paar foto's en dan weet je wat er zoal gebeurt…

  • René-NL

    Hallo tramplingwomen,

    ken je overigens de Duitse taal??

    Als je het leuk vind, dan zou je eens mee kunnen gaan naar een Duitse party…lijkt je dit wat?

    Het zijn gewone partys, waar iedereen zijn/haarkleren aanhoudt e geen sex of zo bedreven wordt, en op nivo met elkaar wordt omgegaan.

    Ik hoop dat je reageert, ik wil graag met je in contact komen, eerst eens praten en dan zien we wel, ik denk dat je hetzelfde leuk vind als hetgeen wat ik al vele jaren leuk vind.

    Ik ben overigens 42, mijn vrouw 39.

    Wij doen dit al 20 jaar samen en sinds 3 jaar met een stel Duitse vrienden en vriendinnen, ook heel veel van jouw leeftijd!

    Als je wil, dan kan ik je ook wat links sturen waar je kan zien hoe dat er zoal aan toe gaat, maar het leukst is als je Duits spreekt, en anders tenminste Engels, maar kan je dat niet, dan zijn wij je tolk!!

    Hoofdzaak is dat je zelf enorm plezier hebt, niks moet, maar veel mag en als je zelf ideeën hebt is dat helemaal te gek!

    Groetjes, René.

  • popie

    als je ook van latex houdt dan ben ik jouw man.

    vindt het lekker als een vrouw mij met haar hoge hakken aftrekt totdat ik een hoogtepunt bereik.

    liefst ook gekleed in latex.

  • aad

    Voor trample woman ik zou het leuk vinden om over me heen gelo0en te worden door een mooie stevige vrouw met hoge en super dunne hakken l8efst stiletto ook met metalen doppen tikt lekker geil op steen en lekker porren op je handen staan been lo0en met je hakken op iemands rug krassen met die geile hakken van ie je paarzen l8kken en kussen kersen op de grond gooien met je zool plattrappen dan op.commando de vloer schoon likken daarna op cpmmando je zolen likken j e hakken likken de hak helemaal in mijjn mond en keel fouwen en likken ik hoor het graag aad op aad.zwaan@ziggo.nl

  • Dimitri

    Is dit nog steeds zo. Dan wil ik wel eens mails uitwisselen. Eenderzijds de privacy. Anderzijds persoonlijke info. Want vanaf een tijdje ook op zoek naar iemand die geen hartpijn liefde meer wil. Financ miss moeilijk heeft. En kan samenwonen en haar deel van kosten wegtramplen zie je

  • marco

    hoi ben marco 

    voor verdere info 

    marco.bollen1@telenet.be

    ik sta ook voor veel open