wie wil met hoge hakken over mijn lichaam lopen

  • Rob

    zoals je wel gelezen hebt,ik zou het erg leuk vinden als er een vrouw is die met haar hoge hakken over mijn lichaam wil lopen.

    dus als er een vrouw is die dit wel wil proberen laat me iets weten.

    groetjes rob

  • Ton

    Ja ik ben ook wel in voor trampling. Het liefst met hoge laarzen met plateauzool.

    Welke dame durft?

    Ton

  • yvonne

    Nou,hebben jullie dan geen vrouw of vriendin die dat voor jullie doet?

    Ik heb zelf een vriend die helemaal gek is op laarzen of gewone schoenen met naaldhakken en dat trampling vind hij ook geweldig.ik sta dan ook bijna dagelijks met mijn naaldhakken op zijn rug of buik.we doen dit nu een paar jaar en in het begin vond ik het wel een beetje raar maar nu vind ik het zelf ook echt heel gaaf om met die hakken op hem te staan trappen en te zien hoe gaaf hij dat vind.

    Ik heb vorige maand van die enkellaarsjes gekocht met van die metalen stilettohakken. toen hij thuis kwam uit zijn werk had ik wat moois aangetrokken met die laarzen eronder. dat vond hij natuurlijk wel gaaf. Ik zei tegen hem dat hij maar eens op de grond moest gaan leggen. Hij aarzelde wel even want hij vond dat hakje wel heel erg klein maar ik zei dat hij niet moest zeuren en dat hij gewoon moest gaan liggen. hij ging liggen en ik ging meteen met mijn volle gewicht op zijn borst staan. dat vond ik echt gaaf. hij kermde wel even maar dat doet hij altijd want volgens mij doet het best wel pijn,maar ja,hij vind het toch leuk!

    nadat ik wat rondjes heb gedraaid en wat heb gesprongen ging ik op zijn armen staan en op zijn handen. je zag wel goed die sporen van die hakken en soms bloedde het een klein beetje.hij vind dat echter niet erg en de volgende dag is het vaak al meerendeels weer over.

    vaak is hij, nadat ik op hem heb gestaan, zo opgewonden dat het een leuk vervolg heeft. Ik moet ook zeggen dat ik voor ik hem kende wel vaak naaldhakken aan had maar binnen vaak gewoon platte schoenen of sloffen. Nu heb ik min of meer dag en nacht(soms letterlijk) mijn naaldhakken aan,dus ook binnen.

    Ik heb parket op de vloer wat ik had laten leggen voordat wij met elkaar om gingen. dat ziet er dus nu niet meer uit.het zit echt vol met pitten,wat hij juist weer leuk vind.op zich vind ik dat wel zonde maar ja,nu is het toch al zo en ik doe hem er een groot plezier mee als ik met mijn 68 kilo over hem of het parket loop.vooral die metalen hakken zie je echt ieder stapje op dat parket maar wat geeft het…wij zijn de enige die het dagelijks zien en wij vinden het niet erg.mischien nemen we nog wel eens laminaat of zo.

    Nou jongens, volgens mij vinden jullie dit verhaal best wel leuk en ik vind het leuk dat ik het er eindelijk eens met iemend over kon hebben.

    Helaas hou ik het,wat betreft met naaldhakken op iemand staan,wel alleen bij mijn vriend dus jullie moeten nog even verder zoeken naar iemand die het bij jullie kan doen. ik hoop voor jullie dat je daar snel iemand voor vindt.

    Nou ik ga stoppen met typen want ik ga nog even op hem staan(geintje,dat doe ik straks wel).

    groetjes: Yvonne

  • René

    Dag Yvonne,

    Fijn dat je je vriend zo'n plezier doet,en dat je zelfs je vloer eraan opoffert! Schitterend! Zelf vind ik ook niets mooier dan te zien hoe mijn vrouw met haar hakken een spoor achterlaat in de vloer. De onze is van massief grenen en dus erg zacht. Daarin laten alle soorten naaldhakken putten na. Je kan dan precies de vorm van het hakje terug vinden zo kan je precies zien welk putje van welke laars of schoen afkomstig is.Van “gewone”messing hakjes wordt het deukje al vrij diep,om maar te zwijgen van die stalen pennen die jij laatst gekocht hebt.Mijn vrouw heeft die als pump en als het stil is hoor je zelfs die scherpe punten in het hout dringen,Heerlijk! Onze vloer is dan ook volledig verwoest.Angela maakt het niet uit en ik vind het prachtig.

    Als je denkt dat je er met laminaat vanaf bent,heb je het mis want dat ligt in één van onze slaapkamers en zit ook vol met putjes.Niet zo diep,natuurlijk,maar als je erover heen kijkt ziet het eruit als een golfbal. Tegen die stalen pennen is niets bestand,Je trapt er zelfs de voegen mee tussen plavuizen uit.

    Groetjes,

    René

  • Carolien

    Ik wil best eens een keer over je lijf lopen op mijn hogehakken, nadat je miujn pumps hebt geeerd en gelikt en zij in onberispelijke staat zijn, daarna kan je mijn laklaarzen mooi gaan poetsen en ze daarna heerlijk aan mijn benen rijgen, daarna zul je vooraltijd in mijn macht zijn mijn eigendom , mijn prive SLAAF!!!!!!!!

  • robert

    Dat lijkt me wel wat om mee temaken en te doen. hoe pakken we dat aan?

  • Mars

    Dat lijkt mij ook wel wat Carolien. Mail me op mars@538mail.nl

    Ik ben een jongen van 35 jaar oud en kom uit amsterdam.

    Groeten,

    Mars

  • heels

    Hoi Yvonne,

    Dat lijkt me zo gaaf wat jij allemaal doet. Wat heb je voor een naaldhakken, lees hoe hoog zijn de hakken en heb je er veel?

    Loop je er ook mee op je werk of boodschappen doen of alleen voor speciale gelegenheden?

    Groetjes heels

  • aad

    Dat van yvonne dat lijkt me zeer intetessant zou ik ook wel eens willen meemaken aad op aad.zwaan@ziggo.nl

  • aad

    Dus als je zin heb om je eens uit te leven maar dan wel met scherpe super dunne super hoge stiletto hakken met laarsjes of lieslaarzen ook goed een keer lekker beeynemen yvonne aad.zwaan@ziggo.nl